Inlägg från: Hans Svensson |Visa alla inlägg
  • Hans Svensson

Svarta män och vita kvinnor

Läste detta inlägg i en tidning och funderar över om någon känner igen sig?

"Jag undrar om jag är en konstig kvinna eller om allt är som det ska. Mitt dilemma är att jag är besatt av svarta män. Jag har mycket sex och alltid med svarta killar.

Jag onanerar dagligen och fantiserar om svarta män. På krogen raggar jag bara mörkhyade. Vad beror min besatthet av svarta män på?

Karin"

Vad tror ni om myterna om svarta, större penisar, bättre älskare osv?

Mvh Hans

• Svar på tråden Svarta män och vita kvinnor
  • Hans Svensson

Nu tar vi och kammar oss litet...Här kommer några Norgehistorier...det går att byta ut norrmän mot valfritt folkslag:

{#lang_emotions_smile}“Varför har norrmännen inte något vatten i simbassängerna?”
    “De är rädda för drunkningsolyckor.”

“Hur ser man att det suttit en norrman vid datorn?”
    “Det är tipp-ex på skärmen.”

- Är det ett, två, ett, två?
    - Nej, det är tolv tolv.
    - Förlåt, då har jag slagit fel nummer.
    -Det spelar ingen roll, jag skulle ändå upp och svara.

Två svenskar åker tåg när en nypåstigen norrman stiger in i kupén.
    Svenskarna beslutar sig för att skoja lite, dom går fram till nödbromshandtaget och låtsas dra i det, därefter går dom
    och sätter sig.
    Norrmannen sitter och studerar handtaget länge och beslutar sig för att göra ett försök, han rycker i handtaget och tåget

Varför behövs det 24 norrmän för att skruva i en glödlampa?
    En håller glödlampan vid hålet och de andra super tills rummet snurrar…

Ole åkte buss i Norge. När han skulle gå av, frågade han i vilken ände han skulle gå av.
    -Spelar ingen roll. Båda ändarna stannar.

• Hans Svensson
    Tycker att de få svarta jag varit med varit rätt lika alla andra. Omskurna iofs men det har knappast med att de är svarta att göra. Men jag har bara varit med två el tre svarta så det går knappast att göra någon statistik på det.

2 eller 3???

Borde du inte komma ihåg antalet?
  • Hans Svensson

Kolla in Monica Sweetheart vs Mandingo...

Kommentarer?

• Hans Svensson

Varför äcklas du? Vad är det för konstigt med att vara besatt av ett visst utseende/vissa fysiska attribut? Alla har vi våra turn-ons.Hon äcklas nog av mig också som har en 'fetish' för långa stora tjejer..{#lang_emotions_dreamer}

Smaken är delad precis som baken{#lang_emotions_smile}!

Kan inte tända på feta arslen o tjocka lår....

• Hans Svensson

Någon som kan rekommendera en bra porrfilm på området svart-vit, gärna med litet handling?

• Hans Svensson
    Jag tycker svarta män är så otroligt vackra! Jag är en riktig blekfis och gillar färg. Massor :) Men det har inget att göra med vad som finns i brallorna på dem... För det varierar precis som vita eller vad som helst.
    Jag är kurvig och det känns som om de jag träffat gillar det mer än mindre kurvor. Men det betyder ju inte att alla svarta gillar kurvor...
    Mina kompisar ifrågasätter ofta varför jag fastnat för mörka män och jaa... som ngn annan skrev:
    The darker the chocolate, the richer the taste! 
    The blacker the berry, the sweeter the juice!

En kontaktsida med vita kvinnor o svarta män... haha ja varför inte?!

Var o en är sin egen lyckas smed, - jag tycker inte du ska sänka kreven för att du är tjock. Tyvärr uppfattas svenska män som mesiga och det är pgra att det inte är tillåtet av pk politiker o andra att låta män vara män och kvinnor kvinnor.

Det hade gjort samhället enklare o bättre för alla att leva i om politikerna hållit tassarna borta.

Nu sitter de i den skit de förtjänar!
Svar på tråden Svarta män och vita kvinnor