• Hans Svensson

Svarta män och vita kvinnor

Läste detta inlägg i en tidning och funderar över om någon känner igen sig?

"Jag undrar om jag är en konstig kvinna eller om allt är som det ska. Mitt dilemma är att jag är besatt av svarta män. Jag har mycket sex och alltid med svarta killar.

Jag onanerar dagligen och fantiserar om svarta män. På krogen raggar jag bara mörkhyade. Vad beror min besatthet av svarta män på?

Karin"

Vad tror ni om myterna om svarta, större penisar, bättre älskare osv?

Mvh Hans

• Svar på tråden Svarta män och vita kvinnor
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-03-09 21:17:38 följande:
    "Det här var en rolig tråd. Jag är gift med en man från Uganda. Innan jag träffade honom, var 18 år då så attraherades jag av latino killar. Har bara varit tillsammans med en svensk kille och då var jag 16 och det varade inte länge trots att ha var snäll. Jag har alltid sen jag var yngre attraherats av lite mörkare killare. När jag sen träffade min man så tyckte jag i början att han var alldeles för mörk för min smak, men vi dansakde hela natten och sade inte ett ord till varandra förrän klubben stängdes och han frågade efter mitt nummer. Det klickade mellan oss direkt, och han har sagt nu i efterhand att han visste att han skulle gifta sig med mig den dagen vi träffades. Nu har vi varit gifta i 6 år och tillsammans i 13 år och har tre underbart vackra barn tillsammans. Så det var inte hudfärgen jag förälskade mig i utan honom som person. Och jag kan erkänna att han är en riktigt bra älskare, men det handlar nog mer om erfarenhet och lyhördhet än om hans ursprung"Läste detta i N.A. "Enligt Nerikes Allehanda skall en 70-årig kvinna ha blivit våldtagen i söndags kväll. Det skall röra sig om en fullbordad våldtäkt som ägde rum vid Hagaskolan på Väster i Örebro på söndagskvällen. Det var vid 19-tiden på söndagskvällen som kvinnan och en yngre kvinnlig släkting anlände med taxi till en adress på Tornfalkgatan i Örebro. I förhör skall kvinnorna ha berättat att de träffade en man i 20-25-årsåldern som gjorde följe med dem och att mannen en liten stund senare försvunnit med den äldre kvinnan. Den yngre kvinnan märkte inte något eftersom hon gick en bit bakom de andra. Vid 23-tiden skall kvinnan ha kommit hem. Hon skall då ha vart blöt, nedkyld och hade fragmentariska minnesbilder av vad som hänt. Hon var chockad och berättade för sina anhöriga att hon blivit våldtagen. Mannen skall ha varit svart och hade ett somaliskt utseende. Överfallet rubriceras som fullbordad våldtäkt."
    Jaha okej? Vad ska det betyda då? Att alla svarta män med somaliskt utseende ska vara våldtäcktsmän??
    Skärp dig!
  • Anonym (23)

Tycker att de få svarta jag varit med varit rätt lika alla andra. Omskurna iofs men det har knappast med att de är svarta att göra. Men jag har bara varit med två el tre svarta så det går knappast att göra någon statistik på det.

• Hans Svensson
    Tycker att de få svarta jag varit med varit rätt lika alla andra. Omskurna iofs men det har knappast med att de är svarta att göra. Men jag har bara varit med två el tre svarta så det går knappast att göra någon statistik på det.

2 eller 3???

Borde du inte komma ihåg antalet?
  • Anonym

Jag tänder inte alls på svarta män. Märkligt nog anses det av vissa vara rasistiskt, märklig eftersom så många säger att de bara tänder på svarta helt utan att någon reagerar. Förklaring please? 

• Anonym (axt)

Min sambo är mulatt, men ganska mörk sådan.. folk tror att han är 100%mörkhyad.
    Jag absolut ÄLSKAR hans mörka hud! Fii fan va sexigt det är att se honom ligga i sängen gärna med ljusblå påslakan för dom gör sig grymt bra mot han hudton! Mums! ;)

Förr har jag bara varit med ljusa killar och jag har aldrig liksom tänt på någons kropp.. Men min sambo är lätt det grymmaste jag sett! Mörk, grymt muskulös (lite av en hobbybuilder han bänkar 130kg 3 ggr) han har stora läppar, stora händer, och ja ni vet... hahahahaha!

Många kompiar säger "jag skulle aldrig kunna vara med en mörk.. men jag är inte rassist" nej just det, sure your not! ;)

The darker the chocolate, the richer the taste!
    The blacker the berry, the sweeter the juice!

• Anonym (kär)
    Anonym skrev 2010-03-10 13:08:50 följande:
    Jag tänder inte alls på svarta män. Märkligt nog anses det av vissa vara rasistiskt, märklig eftersom så många säger att de bara tänder på svarta helt utan att någon reagerar. Förklaring please? 
    Vet inte om jag håller med dig där... Jag har i alla fall läst att det är äckligt och att man utnyttjar osv..
  • Anonym
    Anonym (axt) skrev 2010-03-10 13:17:54 följande:
    Många kompiar säger "jag skulle aldrig kunna vara med en mörk.. men jag är inte rassist" nej just det, sure your not! ;)
    Precis som jag skrev i inlägg 35. Varför måste man vara rasist för att en svart man inte tilltalar en sexuellt? Jag tänder inte på feta män heller, vad gör det mig till? Jaså, där fick man visst ha olika sexuella preferenser...... 
  • Anonym (axt)
    Anonym skrev 2010-03-10 13:27:37 följande:
    Precis som jag skrev i inlägg 35. Varför måste man vara rasist för att en svart man inte tilltalar en sexuellt? Jag tänder inte på feta män heller, vad gör det mig till? Jaså, där fick man visst ha olika sexuella preferenser...... 
    Jag tycker att väljer man bort någon på något sätt för dens hudfärg så är det rassistiskt..

Har du sett "dating in the dark" på tv, tänk om du skulle vara med där få värsta kopplingen med en kille ni håglar blabla och dom tänder och du ser att han är svart och du då inte vill ha honom pga det.. det för mig är så rassistiskt som det kan bli.
  • Maryestelle01

Säger man inte "Once you go black, you never go back" ?{#lang_emotions_wink}

Svar på tråden Svarta män och vita kvinnor