• Hans Svensson

Svarta män och vita kvinnor

Läste detta inlägg i en tidning och funderar över om någon känner igen sig?

"Jag undrar om jag är en konstig kvinna eller om allt är som det ska. Mitt dilemma är att jag är besatt av svarta män. Jag har mycket sex och alltid med svarta killar.

Jag onanerar dagligen och fantiserar om svarta män. På krogen raggar jag bara mörkhyade. Vad beror min besatthet av svarta män på?

Karin"

Vad tror ni om myterna om svarta, större penisar, bättre älskare osv?

Mvh Hans

• Svar på tråden Svarta män och vita kvinnor
  • Barbapappa1
    Anonym (ööh) skrev 2010-03-15 10:36:52 följande:
    Helt rätt har du där!
    tack tack

tycker själv det lät rimligt det jag skrev =P
    undrar vad vårat barn får för färg ?

om den blir jätte ljus eller mörkare nån som har någon ide?

blått blir det nog inte men man ska aldrig säga aldrig.

// BARBAPAPPAS FÄRGGLADA FAMILJ 
  • radwanska
    Anonym (äcklad) skrev 2010-03-12 23:43:15 följande:
    Jag äcklas av hur merparten i denna diskussion gör de svarta männen till sexobjekt...äcklas också ni besatta...TROTS att jag själv har en afrikansk kille. Jag har också föredragit mörka killar, dvs mörkt hår, latino eller afrikan..men har varit ihop med olika sorters killar/färger...att vara besatt av ett visst utseende äcklar mig...jag tycker min kille är snyggast i världen, men inte direkt att jag tycker alla svarta killar är snygga... Och nej. jag är inte heller ful...är rätt eftertraktad om jag får säga det själv;)
    Varför äcklas du? Vad är det för konstigt med att vara besatt av ett visst utseende/vissa fysiska attribut? Alla har vi våra turn-ons.
  • Barbapappa1
    Pappa2006 skrev 2010-03-14 01:11:44 följande:
    Min fru gillar svarta killar. Hon tycker att dom ser heta ut. Själv så går jag igång på kurviga svarta/latina tjejer. Men vi får dras med varandra (blekfeta och småtjocka) hehehe.......... ;)
    GILLAR STARKT:
  • Anonym (ööh)
    Barbapappa1 skrev 2010-03-15 10:53:31 följande:
    tack tack tycker själv det lät rimligt det jag skrev =P undrar vad vårat barn får för färg ? om den blir jätte ljus eller mörkare nån som har någon ide? blått blir det nog inte men man ska aldrig säga aldrig. // BARBAPAPPAS FÄRGGLADA FAMILJ 
    Tror det beror helt på hur starkt DNA man har. Mitt och min mans barn är väldigt ljust tycker folk, fast ofta blir de ju mörkare när de blir äldre. Sen finns det vissa som blir jättemörka. Hade en väninna som sa att man kan se på dem ,örkare förälderns hår hur starkt dna den har, men det är nog mest en myt
  • Barbapappa1
    Anonym (ööh) skrev 2010-03-15 12:37:52 följande:
    Tror det beror helt på hur starkt DNA man har. Mitt och min mans barn är väldigt ljust tycker folk, fast ofta blir de ju mörkare när de blir äldre. Sen finns det vissa som blir jättemörka. Hade en väninna som sa att man kan se på dem ,örkare förälderns hår hur starkt dna den har, men det är nog mest en myt
    okej låter intressant
    är jätte nyfiken på att få se sen
    vilkenblandning är barnet om man får fråga =)?

mvh
  • Anonym (ööh)
    Barbapappa1 skrev 2010-03-15 15:31:11 följande:
    okej låter intressant är jätte nyfiken på att få se sen vilkenblandning är barnet om man får fråga =)? mvh
    ho9n är svensk-afrikan
    Pappan är rätt mörk men bebisen blev ljus ändå
  • Taryn

Det finns en teori att vissa dras till DNA sa olikt sitt eget som mojligt for basta mixen for sin avkomma.

• Barbapappa1
    Anonym (ööh) skrev 2010-03-15 15:33:37 följande:
    ho9n är svensk-afrikanPappan är rätt mörk men bebisen blev ljus ändå
    a okej låter fint
    då får vi nog ganska ljusa barn då kan jag tänka mig kram
  • redneck girl

visst har det hänt att man fantiserat om en stor svart stake.hm,att sänka sig över en sådan kan ju inte vara fel;)
    det är nog synen svart mot vitt som gör att det ser extra spännande ut.

• Barbapappa1
    redneck girl skrev 2010-03-15 17:13:02 följande:
    visst har det hänt att man fantiserat om en stor svart stake.hm,att sänka sig över en sådan kan ju inte vara fel;)det är nog synen svart mot vitt som gör att det ser extra spännande ut.
    hehe mycket intressant^^
    GILLAR STARKT
    kram
Svar på tråden Svarta män och vita kvinnor