Inlägg från: Anonym (ööh) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ööh)

Svarta män och vita kvinnor

Anonym (axt) skrev 2010-03-10 13:35:39 följande:
    Jag tycker att väljer man bort någon på något sätt för dens hudfärg så är det rassistiskt.. Har du sett "dating in the dark" på tv, tänk om du skulle vara med där få värsta kopplingen med en kille ni håglar blabla och dom tänder och du ser att han är svart och du då inte vill ha honom pga det.. det för mig är så rassistiskt som det kan bli.
    Rasistiskt är om man anser någon vara mindre värd pga dens ursprung. Bara för man inte tände rpå personens utseende så betyde rdet inte att man tycker den är mindrwe värd. Fan vad jag skull eha varit med många killar nu om jag varit tvungen att tacka ja även till de som inte attraherade mig för att inte anses "rasistisk" eller liknande
  • Anonym (ööh)
    erica bus skrev 2010-03-12 22:12:13 följande:
    Akta er för negrer tjejer. De kan vara snälla i början.
    Så är det väl med alla människor?
  • Anonym (ööh)
    Barbapappa1 skrev 2010-03-14 11:24:05 följande:
    tjena alla själv är jag brun och har vitt fru jag föredrar ljusa tjejer men har även vart med  halv mörka tjejer. tror dock att om man träffar en trevlig person , så kan man säkert falla för det mäst konstiga personerna. man ska aldrig säga aldrig. gröna blå vita svarta gula man träffar alltid någon som man ej trode man skulle falla för
    Helt rätt har du där!
  • Anonym (ööh)
    Barbapappa1 skrev 2010-03-15 10:53:31 följande:
    tack tack tycker själv det lät rimligt det jag skrev =P undrar vad vårat barn får för färg ? om den blir jätte ljus eller mörkare nån som har någon ide? blått blir det nog inte men man ska aldrig säga aldrig. // BARBAPAPPAS FÄRGGLADA FAMILJ 
    Tror det beror helt på hur starkt DNA man har. Mitt och min mans barn är väldigt ljust tycker folk, fast ofta blir de ju mörkare när de blir äldre. Sen finns det vissa som blir jättemörka. Hade en väninna som sa att man kan se på dem ,örkare förälderns hår hur starkt dna den har, men det är nog mest en myt
  • Anonym (ööh)
    Barbapappa1 skrev 2010-03-15 15:31:11 följande:
    okej låter intressant är jätte nyfiken på att få se sen vilkenblandning är barnet om man får fråga =)? mvh
    ho9n är svensk-afrikan
    Pappan är rätt mörk men bebisen blev ljus ändå
  • Anonym (ööh)

Ja alltså om man pratar med de svarta killar som älskarr vita kvinnor så handlar det mest om kontrasterna svart mot vitt har  jag hört

• Anonym (ööh)
    Barbapappa1 skrev 2010-03-15 17:04:24 följande:
    a okej låter fint då får vi nog ganska ljusa barn då kan jag tänka mig kram
    ja fast sen blir de ju ibland mörkare när de blir äldre.. som min väninnas lillasyster är svart men hon var nästan lika ljus som min bebis när hon föddes och nu är hon jättemörk
Svar på tråden Svarta män och vita kvinnor