Anonym (Sviken) skrev 2010-03-09 09:00:11 följande:
Varför klanka på dessa kvinnor??Det är bara samma sak som svenska män håller på med!Och då gäller det också unga kvinnor,tailändskor modeller
osv.Vi svenska kvinnor har ALLTID rivaler i dessa kvinnor,gifta som ogifta.Hur mannen än ser ut!Flintis-fet grå,osv ALLA attraheras av unga snygga kvinnor och väldigt många går till handlig,oavsett familjesituation.Har ni en flörtig man? Flörtiga svenska män-är otrogna,upp till 70%!Nä,så vi kvinnor har också rätt till våra fantasier! Mannen ska alltid skyddas,nä, storleken betyder inget-eller hur?Bara den används rätt sägs det.Men, med ett STORT verktyg som används rätt, är detso MER underbart!!Thats the fakt!! Svenska män borde upplysas mer om kvinnors fantasier så dom verkligen förstår att dom själva är utbytbara i sängen!!Jag är en svensk kvinna,som tycker svenska män är grå,i det mesta!Men även tack vare deras syn på kvinnor!!Jag var en gång en gift svensk kvinna som verkligen trodde på kärleken och äktenskapet,vi ville ha många barn från början...Vad hände? Jo,det som dom flesta kvinnor råkar ut för:Unga-sexiga-snygga kvinnor som mannen vill ha,med allt som tillhör.Det klassiska att ha kakan och äta upp den,på hela familjens bekostnad!DET är den typiska svenska mannen det!!
Vaddå jag bitter?