• Hans Svensson

Svarta män och vita kvinnor

Läste detta inlägg i en tidning och funderar över om någon känner igen sig?

"Jag undrar om jag är en konstig kvinna eller om allt är som det ska. Mitt dilemma är att jag är besatt av svarta män. Jag har mycket sex och alltid med svarta killar.

Jag onanerar dagligen och fantiserar om svarta män. På krogen raggar jag bara mörkhyade. Vad beror min besatthet av svarta män på?

Karin"

Vad tror ni om myterna om svarta, större penisar, bättre älskare osv?

Mvh Hans

• Svar på tråden Svarta män och vita kvinnor
  • erica bus

Förlåt, jag ska svara på frågan också. Jag tror på myten om att de i nitt har större penis. Jag tror alltså inte att det bara är en myt.

När det gäller bättre älskare tror jag inte alls på det.

• Anonym (ööh)
    erica bus skrev 2010-03-12 22:12:13 följande:
    Akta er för negrer tjejer. De kan vara snälla i början.
    Så är det väl med alla människor?
  • Anonym (äcklad)

Jag äcklas av hur merparten i denna diskussion gör de svarta männen till sexobjekt...äcklas också ni besatta...TROTS att jag själv har en afrikansk kille.

Jag har också föredragit mörka killar, dvs mörkt hår, latino eller afrikan..men har varit ihop med olika sorters killar/färger...att vara besatt av ett visst utseende äcklar mig...jag tycker min kille är snyggast i världen, men inte direkt att jag tycker alla svarta killar är snygga...
    Och nej. jag är inte heller ful...är rätt eftertraktad om jag får säga det själv;)
  • Anonym
    Jag äcklas av hur merparten i denna diskussion gör de svarta männen till sexobjekt...äcklas också ni besatta...TROTS att jag själv har en afrikansk kille.
    Jag har också föredragit mörka killar, dvs mörkt hår, latino eller afrikan..men har varit ihop med olika sorters killar/färger...att vara besatt av ett visst utseende äcklar mig...jag tycker min kille är snyggast i världen, men inte direkt att jag tycker alla svarta killar är snygga...
    Och nej. jag är inte heller ful...är rätt eftertraktad om jag får säga det själv;)

Du är ett riktigt stolpskott, eller hur?!{#lang_emotions_smile}
  • Anonym

Jag är inte alls tänd på svarta män. Däremot på att se vita män knulla svarta tjejer{#lang_emotions_tongue_out}DET gör mig något otroligt kåt! Hade gärna sett min man knulla en svart sexig kurvig tjej

• Pappa2006

Min fru gillar svarta killar. Hon tycker att dom ser heta ut. Själv så går jag igång på kurviga svarta/latina tjejer. Men vi får dras med varandra (blekfeta och småtjocka) hehehe.......... ;)

• Barbapappa1

tjena alla

själv är jag brun och har vitt fru

jag föredrar ljusa tjejer men har även vart med  halv mörka tjejer.

tror dock att om man träffar en trevlig person , så kan man säkert falla för det mäst konstiga personerna. man ska aldrig säga aldrig.

gröna blå vita svarta gula man träffar alltid någon som man ej trode man skulle falla för

• aysha
    erica bus skrev 2010-03-12 22:12:13 följande:
    Akta er för negrer tjejer. De kan vara snälla i början.
    Och vad menas med det lilla du?!
  • Anonym (ööh)
    Barbapappa1 skrev 2010-03-14 11:24:05 följande:
    tjena alla själv är jag brun och har vitt fru jag föredrar ljusa tjejer men har även vart med  halv mörka tjejer. tror dock att om man träffar en trevlig person , så kan man säkert falla för det mäst konstiga personerna. man ska aldrig säga aldrig. gröna blå vita svarta gula man träffar alltid någon som man ej trode man skulle falla för
    Helt rätt har du där!
Svar på tråden Svarta män och vita kvinnor