• Hans Svensson

Svarta män och vita kvinnor

Läste detta inlägg i en tidning och funderar över om någon känner igen sig?

"Jag undrar om jag är en konstig kvinna eller om allt är som det ska. Mitt dilemma är att jag är besatt av svarta män. Jag har mycket sex och alltid med svarta killar.

Jag onanerar dagligen och fantiserar om svarta män. På krogen raggar jag bara mörkhyade. Vad beror min besatthet av svarta män på?

Karin"

Vad tror ni om myterna om svarta, större penisar, bättre älskare osv?

Mvh Hans

• Svar på tråden Svarta män och vita kvinnor
  • Nenne76
    Hans Svensson skrev 2010-03-08 17:36:39 följande:
    Läste detta inlägg i en tidning och funderar över om någon känner igen sig? "Jag undrar om jag är en konstig kvinna eller om allt är som det ska. Mitt dilemma är att jag är besatt av svarta män. Jag har mycket sex och alltid med svarta killar. Jag onanerar dagligen och fantiserar om svarta män. På krogen raggar jag bara mörkhyade. Vad beror min besatthet av svarta män på? Karin" Vad tror ni om myterna om svarta, större penisar, bättre älskare osv? Mvh Hans
    Äh, tror inte på det där, eller det är inget jag e intresserad av att ta reda på heller.
  • Anonym (kär)

Ja, nu är det ju så att alla har olika ideal. Själv är jag större än medel, men med former... Jag har aldrig haft problem att få karlar om jag velat, och de jag levt med har varit sånna som många blivit avundsjuka på. Jag har levt med 2svenska karlar i långa förhållanden och även varit gift. För mig är det en fin insida som är viktig, och om det sen är ett vackert fodral så är det bara en bonus för mig. Men jag kan ju säga att Sedan jag öppnade mig för att träffa någon ny, så är det 90% riktigt fina afrikanska män som varit seriöst intresserade. De svenska karlarna jag pratat med har i stort sett allihop varit ute efter KK eller ONS. Och nej.. de afrikanska jag har pratat med har inte varit ute efter papper för att stanna här som många ju kan vara. De jag har haft kontakt med har allt sånt klart.. Men jag måste säga att de AVGUDAR min kropp!! Så för att man är 35 och mullig istället för 20 och anorektik betyder det inte att det äcklas... Nu har jag ett förhållande med världens goaste man. Han är från Nigeria och behandlar mig som en prisessa. Han är vacker på både insidan och utsidan! Och många av hans kompisar undrar var man hittar mulliga goa tjejer som jag..

• Anonym
    Anonym (kär) skrev 2010-03-09 10:20:28 följande:
    Ja, nu är det ju så att alla har olika ideal. Själv är jag större än medel, men med former... Jag har aldrig haft problem att få karlar om jag velat, och de jag levt med har varit sånna som många blivit avundsjuka på. Jag har levt med 2svenska karlar i långa förhållanden och även varit gift. För mig är det en fin insida som är viktig, och om det sen är ett vackert fodral så är det bara en bonus för mig. Men jag kan ju säga att Sedan jag öppnade mig för att träffa någon ny, så är det 90% riktigt fina afrikanska män som varit seriöst intresserade. De svenska karlarna jag pratat med har i stort sett allihop varit ute efter KK eller ONS. Och nej.. de afrikanska jag har pratat med har inte varit ute efter papper för att stanna här som många ju kan vara. De jag har haft kontakt med har allt sånt klart.. Men jag måste säga att de AVGUDAR min kropp!! Så för att man är 35 och mullig istället för 20 och anorektik betyder det inte att det äcklas... Nu har jag ett förhållande med världens goaste man. Han är från Nigeria och behandlar mig som en prisessa. Han är vacker på både insidan och utsidan! Och många av hans kompisar undrar var man hittar mulliga goa tjejer som jag..
    Grattis till att ha funnit kärleken.
  • Anonym

Svar till Karin: Svarta män har fått bära många projektioner när det gäller sex, som att de är mer erotiska, mer sinnliga har större penisar. Kanske lägger du över sexuella behov på svarta killar som egentligen är dina egna. Skriv ned vad det är för kvaliteter hos killarna som

tänder dig och fundera över om det kanske innerst inne är egenskaper som finns hos dig själv. Det kan vara ett sätt att se vad som tänder dig så. Men det är ju inget som helst konstigt att tända

på svarta män, det som möjligtvis gör att du ska stanna upp och fundera är om det bara är hudfärgen som tänder dig och inte mannen bakom den.

• Anonym (kär)
    Anonym skrev 2010-03-09 10:23:03 följande:
    Grattis till att ha funnit kärleken.
    Tack så mycket!!
    Synd bara att många säkert tror att jag utnyttjar honom och han äcklas av mig. Men det är han som legat på för att få mig.. Så det känns ju bra att veta själv i alla fall =)
  • svetsarn

Jag själv är mörk och tänder endast på vita tjejer :D

• Anonym (kär)
    svetsarn skrev 2010-03-09 11:33:01 följande:
    Jag själv är mörk och tänder endast på vita tjejer :D
    Härligt!! Och att det kan komma fram här också!! =)
  • Anonym

Det här var en rolig tråd. Jag är gift med en man från Uganda. Innan jag träffade honom, var 18 år då så attraherades jag av latino killar. Har bara varit tillsammans med en svensk kille och då var jag 16 och det varade inte länge trots att ha var snäll. Jag har alltid sen jag var yngre attraherats av lite mörkare killare.

När jag sen träffade min man så tyckte jag i början att han var alldeles för mörk för min smak, men vi dansakde hela natten och sade inte ett ord till varandra förrän klubben stängdes och han frågade efter mitt nummer. Det klickade mellan oss direkt, och han har sagt nu i efterhand att han visste att han skulle gifta sig med mig den dagen vi träffades.

Nu har vi varit gifta i 6 år och tillsammans i 13 år och har tre underbart vackra barn tillsammans. Så det var inte hudfärgen jag förälskade mig i utan honom som person.
    Och jag kan erkänna att han är en riktigt bra älskare, men det handlar nog mer om erfarenhet och lyhördhet än om hans ursprung.

• Anonym

"Det här var en rolig tråd. Jag är gift med en man från Uganda. Innan jag träffade honom, var 18 år då så attraherades jag av latino killar. Har bara varit tillsammans med en svensk kille och då var jag 16 och det varade inte länge trots att ha var snäll. Jag har alltid sen jag var yngre attraherats av lite mörkare killare.

När jag sen träffade min man så tyckte jag i början att han var alldeles för mörk för min smak, men vi dansakde hela natten och sade inte ett ord till varandra förrän klubben stängdes och han frågade efter mitt nummer. Det klickade mellan oss direkt, och han har sagt nu i efterhand att han visste att han skulle gifta sig med mig den dagen vi träffades.

Nu har vi varit gifta i 6 år och tillsammans i 13 år och har tre underbart vackra barn tillsammans. Så det var inte hudfärgen jag förälskade mig i utan honom som person.
    Och jag kan erkänna att han är en riktigt bra älskare, men det handlar nog mer om erfarenhet och lyhördhet än om hans ursprung"

Läste detta i N.A.

"Enligt Nerikes Allehanda skall en 70-årig kvinna ha blivit våldtagen i söndags kväll. Det skall röra sig om en fullbordad våldtäkt som ägde rum vid Hagaskolan på Väster i Örebro på söndagskvällen.

Det var vid 19-tiden på söndagskvällen som kvinnan och en yngre kvinnlig släkting anlände med taxi till en adress på Tornfalkgatan i Örebro. I förhör skall kvinnorna ha berättat att de träffade en man i 20-25-årsåldern som gjorde följe med dem och att mannen en liten stund senare försvunnit med den äldre kvinnan. Den yngre kvinnan märkte inte något eftersom hon gick en bit bakom de andra.

Vid 23-tiden skall kvinnan ha kommit hem. Hon skall då ha vart blöt, nedkyld och hade fragmentariska minnesbilder av vad som hänt. Hon var chockad och berättade för sina anhöriga att hon blivit våldtagen.

Mannen skall ha varit svart och hade ett somaliskt utseende. Överfallet rubriceras som fullbordad våldtäkt."

• Hans Svensson

Nu tar vi och kammar oss litet...Här kommer några Norgehistorier...det går att byta ut norrmän mot valfritt folkslag:

{#lang_emotions_smile}“Varför har norrmännen inte något vatten i simbassängerna?”
    “De är rädda för drunkningsolyckor.”

“Hur ser man att det suttit en norrman vid datorn?”
    “Det är tipp-ex på skärmen.”

- Är det ett, två, ett, två?
    - Nej, det är tolv tolv.
    - Förlåt, då har jag slagit fel nummer.
    -Det spelar ingen roll, jag skulle ändå upp och svara.

Två svenskar åker tåg när en nypåstigen norrman stiger in i kupén.
    Svenskarna beslutar sig för att skoja lite, dom går fram till nödbromshandtaget och låtsas dra i det, därefter går dom
    och sätter sig.
    Norrmannen sitter och studerar handtaget länge och beslutar sig för att göra ett försök, han rycker i handtaget och tåget

Varför behövs det 24 norrmän för att skruva i en glödlampa?
    En håller glödlampan vid hålet och de andra super tills rummet snurrar…

Ole åkte buss i Norge. När han skulle gå av, frågade han i vilken ände han skulle gå av.
    -Spelar ingen roll. Båda ändarna stannar.

Svar på tråden Svarta män och vita kvinnor