"Det här var en rolig tråd. Jag är gift med en man från Uganda. Innan jag träffade honom, var 18 år då så attraherades jag av latino killar. Har bara varit tillsammans med en svensk kille och då var jag 16 och det varade inte länge trots att ha var snäll. Jag har alltid sen jag var yngre attraherats av lite mörkare killare.
När jag sen träffade min man så tyckte jag i början att han var alldeles för mörk för min smak, men vi dansakde hela natten och sade inte ett ord till varandra förrän klubben stängdes och han frågade efter mitt nummer. Det klickade mellan oss direkt, och han har sagt nu i efterhand att han visste att han skulle gifta sig med mig den dagen vi träffades.
Nu har vi varit gifta i 6 år och tillsammans i 13 år och har tre underbart vackra barn tillsammans. Så det var inte hudfärgen jag förälskade mig i utan honom som person.
Och jag kan erkänna att han är en riktigt bra älskare, men det handlar nog mer om erfarenhet och lyhördhet än om hans ursprung"
Läste detta i N.A.
"Enligt Nerikes Allehanda skall en 70-årig kvinna ha blivit våldtagen i söndags kväll. Det skall röra sig om en fullbordad våldtäkt som ägde rum vid Hagaskolan på Väster i Örebro på söndagskvällen.
Det var vid 19-tiden på söndagskvällen som kvinnan och en yngre kvinnlig släkting anlände med taxi till en adress på Tornfalkgatan i Örebro. I förhör skall kvinnorna ha berättat att de träffade en man i 20-25-årsåldern som gjorde följe med dem och att mannen en liten stund senare försvunnit med den äldre kvinnan. Den yngre kvinnan märkte inte något eftersom hon gick en bit bakom de andra.
Vid 23-tiden skall kvinnan ha kommit hem. Hon skall då ha vart blöt, nedkyld och hade fragmentariska minnesbilder av vad som hänt. Hon var chockad och berättade för sina anhöriga att hon blivit våldtagen.
Mannen skall ha varit svart och hade ett somaliskt utseende. Överfallet rubriceras som fullbordad våldtäkt."