• Hans Svensson

Svarta män och vita kvinnor

Läste detta inlägg i en tidning och funderar över om någon känner igen sig?

"Jag undrar om jag är en konstig kvinna eller om allt är som det ska. Mitt dilemma är att jag är besatt av svarta män. Jag har mycket sex och alltid med svarta killar.

Jag onanerar dagligen och fantiserar om svarta män. På krogen raggar jag bara mörkhyade. Vad beror min besatthet av svarta män på?

Karin"

Vad tror ni om myterna om svarta, större penisar, bättre älskare osv?

Mvh Hans

• Svar på tråden Svarta män och vita kvinnor
  • Anonym (ööh)

Ja alltså om man pratar med de svarta killar som älskarr vita kvinnor så handlar det mest om kontrasterna svart mot vitt har  jag hört

• Anonym (ööh)
    Barbapappa1 skrev 2010-03-15 17:04:24 följande:
    a okej låter fint då får vi nog ganska ljusa barn då kan jag tänka mig kram
    ja fast sen blir de ju ibland mörkare när de blir äldre.. som min väninnas lillasyster är svart men hon var nästan lika ljus som min bebis när hon föddes och nu är hon jättemörk
  • Barbapappa1
    Anonym (ööh) skrev 2010-03-15 19:25:24 följande:
    ja fast sen blir de ju ibland mörkare när de blir äldre.. som min väninnas lillasyster är svart men hon var nästan lika ljus som min bebis när hon föddes och nu är hon jättemörk
    a okej
    när jag var liten var jag ljus sen i 15års åldern blev jag mörk.
    och nu bleknar man?
    kan säga så här jag ser ut som en afrikan på sommaren =P^^
    riktigt svart och härlig hehe

kram
  • Gung Ho
    radwanska skrev 2010-03-15 10:53:40 följande:
    Varför äcklas du? Vad är det för konstigt med att vara besatt av ett visst utseende/vissa fysiska attribut? Alla har vi våra turn-ons.
    Hon äcklas nog av mig också som har en 'fetish' för långa stora tjejer..{#lang_emotions_dreamer}
  • Hans Svensson

Varför äcklas du? Vad är det för konstigt med att vara besatt av ett visst utseende/vissa fysiska attribut? Alla har vi våra turn-ons.Hon äcklas nog av mig också som har en 'fetish' för långa stora tjejer..{#lang_emotions_dreamer}

Smaken är delad precis som baken{#lang_emotions_smile}!

Kan inte tända på feta arslen o tjocka lår....

• Hans Svensson

Någon som kan rekommendera en bra porrfilm på området svart-vit, gärna med litet handling?

• Barbapappa1
    Hans Svensson skrev 2010-03-17 11:02:15 följande:
    Någon som kan rekommendera en bra porrfilm på området svart-vit, gärna med litet handling?
    kolla på youjizz.com
    där har dom massa olika saker =P
    det var frugan som visade mig
  • Nettan1982

Jag tycker svarta män är så otroligt vackra! Jag är en riktig blekfis och gillar färg. Massor :) Men det har inget att göra med vad som finns i brallorna på dem... För det varierar precis som vita eller vad som helst.

Jag är kurvig och det känns som om de jag träffat gillar det mer än mindre kurvor. Men det betyder ju inte att alla svarta gillar kurvor...
    Mina kompisar ifrågasätter ofta varför jag fastnat för mörka män och jaa... som ngn annan skrev:
    The darker the chocolate, the richer the taste! 
    The blacker the berry, the sweeter the juice!

En kontaktsida med vita kvinnor o svarta män... haha ja varför inte?!
  • Hans Svensson
    Jag tycker svarta män är så otroligt vackra! Jag är en riktig blekfis och gillar färg. Massor :) Men det har inget att göra med vad som finns i brallorna på dem... För det varierar precis som vita eller vad som helst.
    Jag är kurvig och det känns som om de jag träffat gillar det mer än mindre kurvor. Men det betyder ju inte att alla svarta gillar kurvor...
    Mina kompisar ifrågasätter ofta varför jag fastnat för mörka män och jaa... som ngn annan skrev:
    The darker the chocolate, the richer the taste! 
    The blacker the berry, the sweeter the juice!

En kontaktsida med vita kvinnor o svarta män... haha ja varför inte?!

Var o en är sin egen lyckas smed, - jag tycker inte du ska sänka kreven för att du är tjock. Tyvärr uppfattas svenska män som mesiga och det är pgra att det inte är tillåtet av pk politiker o andra att låta män vara män och kvinnor kvinnor.

Det hade gjort samhället enklare o bättre för alla att leva i om politikerna hållit tassarna borta.

Nu sitter de i den skit de förtjänar!
Svar på tråden Svarta män och vita kvinnor