Svarta män och vita kvinnor
Ja, nu är det ju så att alla har olika ideal. Själv är jag större än medel, men med former... Jag har aldrig haft problem att få karlar om jag velat, och de jag levt med har varit sånna som många blivit avundsjuka på. Jag har levt med 2svenska karlar i långa förhållanden och även varit gift. För mig är det en fin insida som är viktig, och om det sen är ett vackert fodral så är det bara en bonus för mig. Men jag kan ju säga att Sedan jag öppnade mig för att träffa någon ny, så är det 90% riktigt fina afrikanska män som varit seriöst intresserade. De svenska karlarna jag pratat med har i stort sett allihop varit ute efter KK eller ONS. Och nej.. de afrikanska jag har pratat med har inte varit ute efter papper för att stanna här som många ju kan vara. De jag har haft kontakt med har allt sånt klart.. Men jag måste säga att de AVGUDAR min kropp!! Så för att man är 35 och mullig istället för 20 och anorektik betyder det inte att det äcklas... Nu har jag ett förhållande med världens goaste man. Han är från Nigeria och behandlar mig som en prisessa. Han är vacker på både insidan och utsidan! Och många av hans kompisar undrar var man hittar mulliga goa tjejer som jag..