• Anonym

Jag får många mail från svenska kvinnor som är nyfikna på svarta män och om jag kan koppla ihop dom med några välutrustade kokosnöt plockare.

Det är djupt tragiskt att äldre svenskor avvisar medelålders-äldre svenska mäns kärlek och hyr toyboys på sin semester istället.

Väldigt många svenskor har idag helt förlorat intresset för svenska karlar i motsvarande ålder eller äldre och vill inte leva i något fast förhållande med någon av motsatt kön. De vill helst inte ens ha med svenska karlar att göra alls, men i den mån karln är ung och kan leverera duktigt med stock (vilket afrikaner är beryktade för) så duger han, fast enkom för den ”sakens” skull.

Jag ser detta själv varje år och det är knappast snygga svenskor som jagar unga svarta män! Det är ofta överviktiga, bleka och allmänt äckliga svenska kvinnor som knappast blir uppraggade av en svensk kille som ser bra ut för han kommer aldrig se på henne. Många av mina negerkompisar är tvungna att spy eller röka på en riktigt fet joint efter att dom varit med en sån här äcklig fet grotesk svenska feminist kärring.

Denna kategori svenskor har förlorat förmågan att känna ömhets- och närhetsbehov och att bli kära i män och tycka om dem för deras inre, men ibland gör sig kåtheten tydligen ändå gällande och stiger dessa kvinnor åt huvudet, så till den grad att de negligerar smittorisken och allt vad moral heter.

Varför skulle de nöja sig med en trist, ful, blekfet, medelålders svensk karl med begynnande flint och dålig ork när de istället kan få en ung, mörk, muskulös, viril, välutrustad och spännande afrikan som kanske är i tonåren eller åtminstone 20-årsåldern?

Eftersom kvinnor väljer bort svenska karlar och bl.a. åker till Västindien och Gambia istället så resulterar det i ett stort antal övertaliga kärlekskranka karlar som blir utan fru. Vissa av dessa är säkerligen så desperata att de kontrar med att åka till Thailand i hopp om att åtminstone kunna köpa sig lite "kärlek", medan andra hämtar sin blivande fru därifrån.

• Anonym
    Anonym skrev 2010-03-08 21:29:12 följande:
    Jag får många mail från svenska kvinnor som är nyfikna på svarta män och om jag kan koppla ihop dom med några välutrustade kokosnöt plockare.Det är djupt tragiskt att äldre svenskor avvisar medelålders-äldre svenska mäns kärlek och hyr toyboys på sin semester istället.Väldigt många svenskor har idag helt förlorat intresset för svenska karlar i motsvarande ålder eller äldre och vill inte leva i något fast förhållande med någon av motsatt kön. De vill helst inte ens ha med svenska karlar att göra alls, men i den mån karln är ung och kan leverera duktigt med stock (vilket afrikaner är beryktade för) så duger han, fast enkom för den ”sakens” skull.Jag ser detta själv varje år och det är knappast snygga svenskor som jagar unga svarta män! Det är ofta överviktiga, bleka och allmänt äckliga svenska kvinnor som knappast blir uppraggade av en svensk kille som ser bra ut för han kommer aldrig se på henne. Många av mina negerkompisar är tvungna att spy eller röka på en riktigt fet joint efter att dom varit med en sån här äcklig fet grotesk svenska feminist kärring.Denna kategori svenskor har förlorat förmågan att känna ömhets- och närhetsbehov och att bli kära i män och tycka om dem för deras inre, men ibland gör sig kåtheten tydligen ändå gällande och stiger dessa kvinnor åt huvudet, så till den grad att de negligerar smittorisken och allt vad moral heter.Varför skulle de nöja sig med en trist, ful, blekfet, medelålders svensk karl med begynnande flint och dålig ork när de istället kan få en ung, mörk, muskulös, viril, välutrustad och spännande afrikan som kanske är i tonåren eller åtminstone 20-årsåldern?Eftersom kvinnor väljer bort svenska karlar och bl.a. åker till Västindien och Gambia istället så resulterar det i ett stort antal övertaliga kärlekskranka karlar som blir utan fru. Vissa av dessa är säkerligen så desperata att de kontrar med att åka till Thailand i hopp om att åtminstone kunna köpa sig lite "kärlek", medan andra hämtar sin blivande fru därifrån.
    Hahaha, tillåt mig att skratta. Snacka om att dra alla över en kam.
    Om nu de svarta männen måste spy eller röka en fet joint efter ha varit med dessa sk "äckliga, feta,  groteska, svenska feminist kärringarna" varför är de med dem överhuvudtaget då?
    Jag är svensk, 23 år, normalbyggd och har absolut inga problem med att bli uppraggad av män oavsett ursprung. Men jag attraheras av svarta män. So what? Smaken är väl som baken? Vad tråkigt det hade varit om alla hade dragits till samma typ av man.
    Hela ditt inlägg är byggt på fördommar.
  • Anonym

Jag tror det ofta bara handlar om attraktion, vad man dras till.
    Har 2 vänninor som "föredrar" mörka män, de är båda unga & vackra (inte gamla feta & bleka alltså..) De åker inte utomlands för att träffa dessa män, det finns mörka killar i sverige med...........Naturligtvis förnekar jag inte att det förkommer äckliga svenska kärringar som åker & utnjyttjar unga fattiga killar i te.x Gambia men vanligast är nog att man träffar dem på hemmaplan.

Jag har nästan som krav att killen måste vara över 185, men jag anser mig inte som konstig för det, jag gillar/finner det attraktivt med långa män helt enkelt! (nu är jag gift sen några år....men en man på 193{#lang_emotions_wink})

• Anonym

Jag skulle aldrig ligga med en svart man eller nån mörkhyad över huvudtaget Vita män, Ja tack

• Anonym
    Anonym (kär) skrev 2010-03-09 10:20:28 följande:
    Ja, nu är det ju så att alla har olika ideal. Själv är jag större än medel, men med former... Jag har aldrig haft problem att få karlar om jag velat, och de jag levt med har varit sånna som många blivit avundsjuka på. Jag har levt med 2svenska karlar i långa förhållanden och även varit gift. För mig är det en fin insida som är viktig, och om det sen är ett vackert fodral så är det bara en bonus för mig. Men jag kan ju säga att Sedan jag öppnade mig för att träffa någon ny, så är det 90% riktigt fina afrikanska män som varit seriöst intresserade. De svenska karlarna jag pratat med har i stort sett allihop varit ute efter KK eller ONS. Och nej.. de afrikanska jag har pratat med har inte varit ute efter papper för att stanna här som många ju kan vara. De jag har haft kontakt med har allt sånt klart.. Men jag måste säga att de AVGUDAR min kropp!! Så för att man är 35 och mullig istället för 20 och anorektik betyder det inte att det äcklas... Nu har jag ett förhållande med världens goaste man. Han är från Nigeria och behandlar mig som en prisessa. Han är vacker på både insidan och utsidan! Och många av hans kompisar undrar var man hittar mulliga goa tjejer som jag..
    Grattis till att ha funnit kärleken.
  • Anonym

Svar till Karin: Svarta män har fått bära många projektioner när det gäller sex, som att de är mer erotiska, mer sinnliga har större penisar. Kanske lägger du över sexuella behov på svarta killar som egentligen är dina egna. Skriv ned vad det är för kvaliteter hos killarna som

tänder dig och fundera över om det kanske innerst inne är egenskaper som finns hos dig själv. Det kan vara ett sätt att se vad som tänder dig så. Men det är ju inget som helst konstigt att tända

på svarta män, det som möjligtvis gör att du ska stanna upp och fundera är om det bara är hudfärgen som tänder dig och inte mannen bakom den.

• Anonym

Det här var en rolig tråd. Jag är gift med en man från Uganda. Innan jag träffade honom, var 18 år då så attraherades jag av latino killar. Har bara varit tillsammans med en svensk kille och då var jag 16 och det varade inte länge trots att ha var snäll. Jag har alltid sen jag var yngre attraherats av lite mörkare killare.

När jag sen träffade min man så tyckte jag i början att han var alldeles för mörk för min smak, men vi dansakde hela natten och sade inte ett ord till varandra förrän klubben stängdes och han frågade efter mitt nummer. Det klickade mellan oss direkt, och han har sagt nu i efterhand att han visste att han skulle gifta sig med mig den dagen vi träffades.

Nu har vi varit gifta i 6 år och tillsammans i 13 år och har tre underbart vackra barn tillsammans. Så det var inte hudfärgen jag förälskade mig i utan honom som person.
    Och jag kan erkänna att han är en riktigt bra älskare, men det handlar nog mer om erfarenhet och lyhördhet än om hans ursprung.

• Anonym

"Det här var en rolig tråd. Jag är gift med en man från Uganda. Innan jag träffade honom, var 18 år då så attraherades jag av latino killar. Har bara varit tillsammans med en svensk kille och då var jag 16 och det varade inte länge trots att ha var snäll. Jag har alltid sen jag var yngre attraherats av lite mörkare killare.

När jag sen träffade min man så tyckte jag i början att han var alldeles för mörk för min smak, men vi dansakde hela natten och sade inte ett ord till varandra förrän klubben stängdes och han frågade efter mitt nummer. Det klickade mellan oss direkt, och han har sagt nu i efterhand att han visste att han skulle gifta sig med mig den dagen vi träffades.

Nu har vi varit gifta i 6 år och tillsammans i 13 år och har tre underbart vackra barn tillsammans. Så det var inte hudfärgen jag förälskade mig i utan honom som person.
    Och jag kan erkänna att han är en riktigt bra älskare, men det handlar nog mer om erfarenhet och lyhördhet än om hans ursprung"

Läste detta i N.A.

"Enligt Nerikes Allehanda skall en 70-årig kvinna ha blivit våldtagen i söndags kväll. Det skall röra sig om en fullbordad våldtäkt som ägde rum vid Hagaskolan på Väster i Örebro på söndagskvällen.

Det var vid 19-tiden på söndagskvällen som kvinnan och en yngre kvinnlig släkting anlände med taxi till en adress på Tornfalkgatan i Örebro. I förhör skall kvinnorna ha berättat att de träffade en man i 20-25-årsåldern som gjorde följe med dem och att mannen en liten stund senare försvunnit med den äldre kvinnan. Den yngre kvinnan märkte inte något eftersom hon gick en bit bakom de andra.

Vid 23-tiden skall kvinnan ha kommit hem. Hon skall då ha vart blöt, nedkyld och hade fragmentariska minnesbilder av vad som hänt. Hon var chockad och berättade för sina anhöriga att hon blivit våldtagen.

Mannen skall ha varit svart och hade ett somaliskt utseende. Överfallet rubriceras som fullbordad våldtäkt."

• Anonym
    Anonym skrev 2010-03-09 21:17:38 följande:
    "Det här var en rolig tråd. Jag är gift med en man från Uganda. Innan jag träffade honom, var 18 år då så attraherades jag av latino killar. Har bara varit tillsammans med en svensk kille och då var jag 16 och det varade inte länge trots att ha var snäll. Jag har alltid sen jag var yngre attraherats av lite mörkare killare. När jag sen träffade min man så tyckte jag i början att han var alldeles för mörk för min smak, men vi dansakde hela natten och sade inte ett ord till varandra förrän klubben stängdes och han frågade efter mitt nummer. Det klickade mellan oss direkt, och han har sagt nu i efterhand att han visste att han skulle gifta sig med mig den dagen vi träffades. Nu har vi varit gifta i 6 år och tillsammans i 13 år och har tre underbart vackra barn tillsammans. Så det var inte hudfärgen jag förälskade mig i utan honom som person. Och jag kan erkänna att han är en riktigt bra älskare, men det handlar nog mer om erfarenhet och lyhördhet än om hans ursprung"Läste detta i N.A. "Enligt Nerikes Allehanda skall en 70-årig kvinna ha blivit våldtagen i söndags kväll. Det skall röra sig om en fullbordad våldtäkt som ägde rum vid Hagaskolan på Väster i Örebro på söndagskvällen. Det var vid 19-tiden på söndagskvällen som kvinnan och en yngre kvinnlig släkting anlände med taxi till en adress på Tornfalkgatan i Örebro. I förhör skall kvinnorna ha berättat att de träffade en man i 20-25-årsåldern som gjorde följe med dem och att mannen en liten stund senare försvunnit med den äldre kvinnan. Den yngre kvinnan märkte inte något eftersom hon gick en bit bakom de andra. Vid 23-tiden skall kvinnan ha kommit hem. Hon skall då ha vart blöt, nedkyld och hade fragmentariska minnesbilder av vad som hänt. Hon var chockad och berättade för sina anhöriga att hon blivit våldtagen. Mannen skall ha varit svart och hade ett somaliskt utseende. Överfallet rubriceras som fullbordad våldtäkt."
    Jaha okej? Vad ska det betyda då? Att alla svarta män med somaliskt utseende ska vara våldtäcktsmän??
    Skärp dig!
Svar på tråden Svarta män och vita kvinnor