Inlägg från: Anonym (sweeter juice) |Visa alla inlägg
  • Anonym (sweeter juice)

Svarta män och vita kvinnor

"the darker the berry, the sweeter the juice" finns det ett ordspråk som går!

och jag håller verkligen med haha, till en viss del i alla fall.
    men det är absolut inget konstigt i att enbart falla för mörka/ljusa och allt va vi människor nu kan kallas för.

det är faktiskt ganska vanligt att man "håller sig till en typ", vare sig man baserar den typen på ursprung, ögonfärg osv.

men att säga att "alla mörka" är välhängda är en fet lögn. Gud så många små petternicklas jag fått höra om av vänninor som talat om mörka män.

Anonym skrev 2010-03-08 21:29:12 följande:
    Jag får många mail från svenska kvinnor som är nyfikna på svarta män och om jag kan koppla ihop dom med några välutrustade kokosnöt plockare.
    du kan juh alltid hänvisa dom vidare till mig, ska snart starta en kontakt förmedling med specialitet på just sånt, rasmix dvs!
    kmr att finnas både mörka män och kvinnor i alla åldrar tillgängliga för romanser, dock värt att notera att det inte rör sig om prostitution eller dylikt utan vanlig dejting sajt!

så alla ni med "djungel fever", skriv en rad här så kan jag kontakta er med vidare info :)

Nu ska jag gå pussa på min härligt ståtlige och ur goa afrikanska man ;)
Svar på tråden Svarta män och vita kvinnor