Inlägg från: Anonym (val) |Visa alla inlägg
  • Anonym (val)

Svarta män och vita kvinnor

Om jag ser utifrån mig själv så väljer jag inte bort ngn pga hudfärgen, men jag attraheras inte av svarta män, och då har jag haft väldigt många afrikanska män som vänner, visst var dom härliga personer, men jag kan inte enbart gå på insidan, utsidan spelar en viss roll och jag gillar vita killar, det är det jag attraheras av.
    Men rasist är jag inte, är ju nästintill korkat att kalla ngn rasist pga att dom inte attraheras av mörk hy.

Om en afrikansk man inte vill dejta en vit tjej är han rasist då?

• Anonym (val)

Men vad är rasistiskt med att inte är attraherad av en sak?
    Vissa vill ju enbart ha en partner som är väldigt smal, andra en som är tjock, en tredje vill enbart ha en partner som är med på trekanter och den fjärde vill ha partners med rakat hår allt annat går bort, vad ska vi då kalla dessa individer?

• Anonym (val)

Nu läser ju inte axl längre, men det var ju h*n som tog upp rasistkortet och då måste man ju få förklara vad man själv anser och tycker om det.

Står för att jag tycker att det är korkat att anklaga ngn för att vara rasist då man inte har samma smak då det gäller att tända på någon.
    Hade jag då vägrat att umgås med folk från andra kulturer och bara snackade skit, då hade det varit ok att kalla mig rasist, men nu är det ju inte så utan enbart att jag inte attraheras

Har en nära vän som enbart tänder på svarta män, hon har enbart haft mörka killar som partners det senaste 12 åren och säger att hon aldrig vill vara med en vit man igen då hon inte attraheras av vita, men hon har ju självklart vänner av alla de färger.

Svar på tråden Svarta män och vita kvinnor