Inlägg från: Uliise |Visa alla inlägg
  • Uliise

Emmaljunga tråd, Vol 5

Mymemlan skrev 2010-11-15 15:46:29 följande:
    Jag är helt säker, vi hade precis dom där färgkombinationerna och kommer ihåg att hon som köpte den heter sandra, som det står på annonsen :P Vi sålde med en likadan åkpåse och fotsack som sittdelen och den där korgen + regnskyddet då.
    Okej, ja de tvar ju riktigt dåligt av dem!
    Majken 100421
  • Uliise
    CoolJen skrev 2010-11-16 17:37:37 följande:
    Nu har jag köpt min första emmaljunga
    En begagnad nitro city...saknas gör bara en citykorg(vill ha en white leatherette) så fortsätter att kolla blocket
    Kul! Du har ingen bild att visa upp?

Sålde förresten min älskade city korg i pro forest idag, inte ens ett dygn hann den ligga uppe på blocket. Min dotters första vagn, och såå smidig och bra som den var, lite skär det i hjärtat. Men jag kommer inte ha barn på några år nu och kommer att köpa ny vagn om jag får fler i framtiden.
    Majken 100421
  • Uliise
    CoolJen skrev 2010-11-16 19:21:44 följande:
    Jag har ingen bild själv än men annonsen ligger kvar www.blocket.se/stockholm/Emmaljunga_Nitro_Cit...

Nu hoppas jag bara på att nån vit citykorg dyker upp snart, vore bra att kunna köpa den begagnat också då vi inte är rika direkt.
    Bra pris och fin vagn Vit city korg borde ni kunna få tag på, dessutom antar jag att ni bor nära Sthlm och då blir ju utbudet så mycket större!
    Majken 100421
  • Uliise
    Mymemlan skrev 2010-11-19 11:38:02 följande:
    Åh jag såg just att dark grey inte finns på scooter iår?? Jag har det på min citycross nu och ska kanske ha en ny scooter så småningom, men ville ha samma färg :P
    Köpte inte du två scootrar nyss?
    Majken 100421
  • Uliise

Åh, en city korg i sunset hade jag gäärna haft, Synd man inte har en liggdelsbebis längre.

Majken 100421
  • Uliise
    livsmedel skrev 2010-11-26 10:51:23 följande:
    Kan tillägga att jag inte vet hur tyget är kvalitetsmässigt men en kompis till mig har en black croc och i det tyget finns inga repor efter ett års flitigt användande. Tippar på att white croc är lika slittåligt.
    White croc är numera utbytt mot white leaherette, vilket tror du är bättre?
    Majken 100421
  • Uliise
    FridaLee skrev 2010-11-29 20:41:53 följande:
    Måste snart beställa vagn, Sonen,  9 år vill absolut att vi tar darg beige på city korgen he he, jag är inte så förtjust i dne förutom det söta innertyget. Men vad tycke rni ska vi låta honom bestämma färg på city korgen??? Jag tycker ju att det är roligt att han är involverad och vill bestämma saker till bebisen
    Äh, låt honom köpa någon leksak till bebisen istället, en city korg är ett för stort köp att låta ett barn vara involverad i ;)
    Majken 100421
  • Uliise
    Lilla Lillan skrev 2010-11-30 12:17:06 följande:
    Hjälp sökes! Var på BabyProffsen idag där de sålde ut 2010 vagnarna! Hittade en EmmaLjunga SMART ligg+sitt utan skötväska men med allt annat för 4400 kr! Hur känns det prismässigt ni som kan samt vet jag är ju helt GRÖN på allt med vagnar! Det enda jag vet är att jag vill ha ett skönt "gung" i vagnen... Hoppas någon kan hjälpa oss!!!
    Prismässigt för en smart skulle jag säga att det var ett bra pris.
    Majken 100421
  • Uliise
    Alisa skrev 2010-12-01 09:15:49 följande:
    Nu har jag fåt  napp  =)  En CC som enligt säljaren är välvårdad och alltid förvarad inomhus säljes för 2000kr.
    Jag hoppas att den är i tillräckligt bra skick! Blir lite fundersam eftersom priset är satt så lågt..
    Det låter som ett bra pris, jag köpte min fina för 1500 - mer än runt 2000 ska de inte kosta om de är några år!
    Majken 100421
  • Uliise

Men fotsacken som passar till City cross/Nitro/Cerox/Ozone ska väl passa till Edgen också? Det är väl bara så "att de inte hör ihop enligt emmaljunga"?

Oleanna: Be att få prova i affären om de funkar ihop, beställ sedan en separat!

Majken 100421
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5