-
Men du har alltså en Quadrolift? För den är inte tillverkad för att passa i tvillingvagnarna, köp en Twin Duolift eller annan mindre lift istället så ska det nog gå braestrella81 skrev 2010-03-19 09:30:15 följande:FAN!!! känns som att jag måste sälja vagen och köpa en nitro istället i den får man tydligen plats med quadroliften...... så korkat att inte kolla upp innan jag köpte vagnen, skyller allt på lokala babyproffsen som inte tar hem dem.......
-
idakl: Det brukar börja komma bilder på nästkommande kollektion i juni
-
De första bilderna från "presentationen" brukar komma i juni, sedan kommer vagnarna i juli/augusti Så var det ifjol iaf.Nomaden skrev 2010-04-03 17:51:17 följande:Ok, tack Jag har för mig att de är typ tygmässor tidigare? typ i juni?
-
Ozonen är mindre :/Coca cola light skrev 2010-05-13 11:55:36 följande:Jag har ägt en City jet med samma sittdel och där fick en treåring plats utan problem, men kompisens son växte ur city crossen på ett år så det är av dessa anledningar jag gissar att ozonen klarar ett större barn.
-
Vissa av de nya PP ser onekligen ut som Crescent, men ändå ganska fina. Lite förvånad bara över att Emmaljunga som alltid satsar på klassiskt går den vägen? Det trodde jag inte. De andra i de starka färgerna var fina, men PP-märket förstör. Får vibbar av Canada goose....
Annars tycker jag som väntat att Pro Coffe är underbar! Tyvärr saknas något dock, den känns lite platt - några detaljer saknas. Ser faktiskt ut som en brown check utan check-mönstret. Kul också att de fortsätter med pro forest, inne på tredje året nu.
Men det nya lättviktschassit till Edgen är ju fruktansvärt fult! Bara jag som tycker det?
Och ja, det här med trista vs. starka färger - det räcker med att söa på blocket så ser man statistiken. 90% är svarta eller pro titan, resterande 10% är färgglada.
-
De heter polar performance och som jag förstått det ska de vara lite bättre, exakt hur vet jag inte :/SaraKlippan skrev 2010-06-12 15:43:13 följande:Jag gillar också cresent färgerna! Min sambo vill ha en neutral vagn o ja vill ha en färgglad... Men kan tänka mig en av dem för där är ju lite färgglatt i ändå! :) jag gillar dock inte heller de runda fula märket! Det förstör lite. Men jag kan nog leva med det! Undrar bara vad är det för speciellt med de tygerna? Det är väl de som ni kallar pp? Varför är de dyrare? Är de mer hållbara eller kraftigare eller nåt sånt? Ni kanske har sagt det innan men då har ja missat det och hittar inte det!
-
Wingtear - din edge är inte en sport carbon utan en strike, såg den i galleriet!
-
Varför sålde du din förra scooter? :)jellona0507 skrev 2010-06-24 17:39:23 följande:
Yey, nu har vi en scooter igen, 2.0 modellen. De hade endast lime, sunset, celeb black, pro titan och silver check inne. Så valet var ju lätt, silver check it is. Visst att dotterns ben är aningen för långa, men hon satt ändå bra, och klagade inte alls. Hade kunnat beställa någon annan färg, och fått nästa vecka. Meen otålig som man är, så tog jag den färgen jag gillade bäst nu. Blev även parasoll till.
-
Är måtten på city cross chassit desamma som på Mondialen och Edgens classic chassin? Bara en sak jag funderat på ett tag.
-
Jag vet inte hur det är ute i andra butiker men jag var på Barnens hus i Örnsköldsvik igår och såg en CC Pro Coffe!
Såg mycket finare ut i verkligheten än på bilderna, där den såg lite "tom" ut (som att det var för lite färger/detaljer) Det var den enda av de nya, resten var 2010-färger.