Inlägg från: Uliise |Visa alla inlägg
  • Uliise
    stor grön drake skrev 2010-07-12 20:13:51 följande:
    Nice!
    Den buggar lite, men det som funkar är värkligen mycket mer lättmanövtrerat än förut!
    Håller med! Förra hemsidan var hemsk...
  • Uliise
    Zelmilainen skrev 2010-07-12 20:14:18 följande:
    ja, men lite stavfel, etc här och där. hehe. sen tycker jag d e dåligt att man inte kan få se de respektive tillbehören i rätt färg. hjälper inte så mkt att få veta att den finns i en viss färg om man inte har en aning hur d ser ut... men d kanske inte e klara än...
    Jo en del stavfel och buggar, än så länge. Tycker också att det är dumt att man inte kan se alla färgerna på tillbehören, som sportväskan tex. Och en sak jag funderat över, exklusiv-väskan finns i creme leatherette och pro red? Pro red var ju en färg från 07.
  • Uliise
    eec82 skrev 2010-07-12 20:12:43 följande:
    Å blir galen, vet inte om jag vill ha en PP blue el PP black/blue el Pro Coffee. Tycker alla färger va så mycket snyggare än på bilderna. Är rädd att jag kommer tycka PP black/blue är för mörk. Gillar ju lite färg, men tror de vita chaccit kommer bli så skitit... kommer ju synas så väl å med de vita hjulen på det...

Å vilka gillar ni bäst? Ut smustighet om barnet är skitigt kankse den svarta klarar sig bäst... så svårt.
    Min personliga åsikt är att pro coffe är finast av de där tre.  PP black/blue är för svart och PP Blue lite för blå, annars kommer PP blue på andra plats.
  • Uliise
    Zelmilainen skrev 2010-07-12 21:14:35 följande:
    det är inte pro red från 07, det är ju pp (polar performance) nu... de måste ha skrivit fel...
    ja det tänkte jag också.
  • Uliise
    Zelmilainen skrev 2010-07-14 12:56:32 följande:
    kan tyvärr inte hjälpa dig med det då jag inte skulle köpa begagnad vagn över huvud taget. men nån annan här i tråden kanske vet. jag tyckte bara att nästan 6000:- låter mkt, samtidigt om jag förstår att du vill få ut så mkt som möjligt för den.
    Varför skulle du inte köpa begagnat?
  • Uliise
    Zelmilainen skrev 2010-07-14 23:30:45 följande:
    vagn och bilbarnstol är de enda saker jag ALDRIG skulle köpa begagnat. dels för att vagnarna i princip alltid ser använda ut vilket jag avskyr, men dels för att garantin inte förs över till nästa köpare. sen vill jag ha en ny vagn.
    Bilbarnstol kan jag förstå varför man kanske inte vill köpa begagnad, men vagn? Just vagnar tycker jag sällan ser särskilt använda ut. Om man kollar på blocket svämmar det ju över av superfina vagnar, som kanske använts max ett halvår innan ägaren tröttnat och/eller kommit på att man har andra behov.  Och på den tiden hinner det inte hända särskilt mycket med vagnen. Köpte själv en city korg 09 som var använd i 4 mån för halva fullpriset samt en city cross 08 där enda felet var nötta däck (som jag ändå ska byta) Självklart finns det ju gamla skitvagnar också, men det mesta är väldigt fint.
    Majken 100421
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5