Inlägg från: Uliise |Visa alla inlägg
  • Uliise
    Zelmilainen skrev 2010-09-25 09:54:41 följande:
    ja riktigt tråkig, ser ut som en tristare brown check. blä. synd att de inte kom me nån roligare...
    Mm, eller en solblekt Silver Check Obestämd
    Majken 100421
  • Uliise
    Zelmilainen skrev 2010-09-25 12:13:05 följande:
    njae, vagnen ser ju brun ut i grunden, så... men trist va den...
    Fast solblekta svarta vagnar brukar ju kunna se mörkbruna ut.
    Majken 100421
  • Uliise
    lilla snöflingan skrev 2010-09-25 14:39:11 följande:
    Ja, den var inte så rolig, men ganska fin ändå...

Visst har de ändrat på varukorgarna denna årsmodellen? Framförallt ser varukorgen på nitron större och mer lättillgänglig ut eller? Någon som testat i verkligheten? Vår barnvagnsaffär har inte inne någon nitro (eller någon annan vagn med små vängbara framhjul) och kommer inte få heller så vi ska vara glada om vi får se den överhuvudtaget! Grrr!

Japp det är en ny varukorg, och ja den ser mycket bättre ut! Var inne i ett amningsrum häromveckan med min kompis. Hon har en nitro 2010 och inne i amningsrummet satt det en tjej med en nitro med nya 2011-chassit. Så jag kunde smygjämföra, och jo den nya är större och mer lättillgänglig.

Dessutom ser det ut som att den sitter högre upp på city crossen.

Nya hjullås är det ju också!
    Majken 100421
  • Uliise
    Saaaraa skrev 2010-09-25 22:23:59 följande:
    Har frågat tidigare men orkar inte leta så långt bakåt...

vilket år kom den nya modellen av scooter? jag ska köpa en beg. men vill ha den gamla, så det är ju en bra grej att veta vilket år man inte ska leta efter :)
    Den kom ifjol, så årsmodell 10 och framåt är den nya versionen!
    Majken 100421
  • Uliise
    Zelmilainen skrev 2010-09-26 00:27:08 följande:
    haha, hade jag för mig, men när jag dubbelkollade så är den ju svart... däremot tycker jag inte solblekta svarta vagnar blir direkt bruna, de ser bara dassiga ut...
    mm, solblekta svarta ser verkligen dassiga ut Obestämd huvva!
    Majken 100421
  • Uliise
    stor grön drake skrev 2010-09-26 19:04:28 följande:
    snygg BRIOvagn med lite EL tillbehör, tycker ni inte?
    www.blocket.se/helsingborg/Barnvagnar_2974362...

såg även denna som de påstår är från 2008...
    www.blocket.se/malmo/Emmaljunga__08_29744046....

oj oj vad det finns okunniga eller kanske bara ointresserade
    Alla klagar på att jag har sååå många vagnar, men ingen klagar på att svärfar 5-6 båtar (från stor till liten yttepytte) eller 8-10 gevär... Hm, men jag borde börja avyttra, får ju inte plats med alla, och nu har vi faktiskt haft den gamla (utslitna) edgen i bilen, istället för bilvagnen... Borde kanske sälja bilvagnen, men den är den enda vi köpt ny, och jag älskar den ju... och den blir liten i bilen...
    Hahaha, ja hur de fick det till en brio kan man ju undra Flört som du säger, antagligen ointresserade.
    Majken 100421
  • Uliise
    stor grön drake skrev 2010-09-26 19:19:59 följande:
    haha, den såg jag inte ens, var bara fashinerad att någon säger att det är en brio kombi på andra bilden, fast det tydligt står Emmaljunga på chassit... (och säkert på klädseln med, men det synns inte på bilden.
    Jodu, de där lapparna på både åkpåsen och vindskyddet är ju Emmaljunga-loggor
    Majken 100421
  • Uliise
    TinkyWinky skrev 2010-09-27 09:20:20 följande:
    www.blocket.se/stockholm/Emmaljunga_City_Cros...

Detta är väl ingen 09 ?! ligger några ute i denna färgen o då står det 2008 ..

här en 2008
    www.blocket.se/goteborg/Emmaljunga_City_Cross...
    www.blocket.se/gotland/Emmaljunga_City_Cross_...
    Nej, det där är en 08, färgen heter Zinnober red. Jag har en exakt likadan.

Kika här :) strollersandprams.com/strollers/403/Emmaljunga-City-Cross/reviews.html
    Majken 100421
  • Uliise
    Silverhaj76 skrev 2010-09-27 21:49:30 följande:
    Det kan man , men då gäller det att ha samma färg på både korgen och sittdelen Solig
    Jag såg till och med en city korg-sufflett på en City cross i en blocketannons en gång, det såg lite knasigt ut dock :P
    Majken 100421
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5