Armani skrev 2010-07-23 21:08:09 följande:
Var ut till vagnen nu och studerade den lite närmare. Det är helt och hållet i sittdelens fäste som tippfunktionen sitter. Men vart bra snopen då jag skulle ta bort citykorgen från chassit som har det trasiga fästet, gick inte att bara dra upp det på den sidan som det brukar utan jag var tvungen att lossa på "spärren"... Fästet var ju inte alls trasigt, bara att man skulle ta i lite då man tryckte ner sitt-/liggdelsfästet i det
Haha! Men det var ju bra det ändå
Här är sambon oxå lite purken över mitt vagnintresse, vi har tre vagnar just nu (varav en syskonvagn) men enligt mig behövs varenda en
När sonen växt ur citykorgen som han har nu så blir det till att leta en schysst sittvagn till han samt sälja en av dom vi har nu, det får sambon säga vad han vill om
Ni ska inte fortsätta med city jeten sedan?
Själv är jag inne på min första vagn till mitt första barn
Det är en Emmaljungacity cross med city korg i pro forest, sittdelen är i zinnober red. Fast jag har två vagnar... Den andra är en emmaljunga från åttiotalet, en (enorm) Princess. Helt underbar är den.
Såg att ni pratade
höjd på vagnar, vill ni ha en hög vagn så satsa på en retro. Min Princess från åttiotalet har liggdelen i midjehöjd på mig, behöver knappt luta mig - underbart.