-
-
Svar på tråden Umeåpluttar födda Juni-Augusti 2008 (Tråd nr 9)
-
Men stort grattis Erika! Gud så roligt!
-
Ja grattis Erika.
Vad hände med Lycksele djurpark? Hade varit så kul att ses i sommar. Det var så länge sen vi alla träffades nu. Själv jobbar jag 3 veckor till innan semester men vi kanske kan fara någon helg eller kanske bara picknick på gamlia eller något annat ställe. Behöver ju inte vara så avancerat. Vad tycker ni andra??
Humlansbebis: Var köpte ni Theos nya säng? -
Malex: Hos Linas Johan på EM-möbler... Han sover som en prins i den!
-
Stort och varmt grattis Erika! Vilken vecka? Hur mår du?
Vi kanske kan dra ihop en Gammliaträff i alla fall, precis som förra sommaren? Knytis. Det tyckte jag var supertrevligt och enkelt. -
Tack för grattis! Jag mår rätt bra faktiskt, förra gången var jag ju inte illamående alls denna gång lite om jag ätit för dåligt. Är i vecka 14 nu tror jag. Men lukter suck - klarar inte ex kräklukt alls det var inte kul när isak var febersjuk och kräktes här för ngn vecka sen.... Tur det var på helgen så Andreas var hemma.
Gammliaträff låter jättebra - kanske nästa vecka?
Förslag på dag någon? -
Jag kan bara på helgen eftersom jag jobbar.
-
Stort grattis Erika!!!
Picknickträff låter mysigt! -
Nä hörreni, nu tycker jag vi styr ett fika!
Vad sägs om 1 aug kl 13.30 på gammlia? (Säg till om ni har något annat datum som passar bättre!)
Annelie och Noel -
Skulle gärna träffas men det datumet passar inte alls tyvärr. Isak fyller år dagen innan och ska ha kalas för vänner och bekanta den 1 augusti. Så tyvärr kan inte vi då.
Tror att Isabella fyller 2 år den 1/8 också så misstänker att även de gärna ser ett annat datum?
Föreslår söndag 8 augusti ist (visst var det bara helgdatum som fungerade?)
Hoppas det datumet kan fungera?
8/8 13.30 på Gammlia
Erica & Isak
-
Hej hej från Vimmerby!
Den 1/8 kan vi inte så jag skriver upp mig på söndagen efteråt
8/8 13.30 på Gammlia
Erica & Isak
Emmy & Klara