Vi som har endometrios och gör IVF- nr 2
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-27 18:40NYA gravidtråden:
www.familjeliv.se/Forum-7-127/m58082346.html
Det kommer gå bra Idis. Det är jag säker på. Själv är jag på rd 9 och har mensvärk. Men säger såhär: it aint over til the red, fat lady sings
Brukar du ha mensvärk vid den här tiden när du ruvar? När brukar din mens komma? Någon gång borde det fungera, Falun skulle aldrig i världen låtit dig köpa trepack om de inte trodde det. Det skulle vara en förlustaffär för dem som de förstås inte skulle gå in i medvetet. Så brukar jag tänka när jag tvivlar. Rent krasst och logiskt. Jag kräktes igår kväll. Slumrade till, men vaknade och kände som om jag skulle svimma. Som när jag blivit magsjuk. Gick upp och åt, men det hjälpte inte. Då stoppade jag fingrarna i halsen och sedan måste jag bättre. Sov hyfsat.
Idis jag kommer inte ihåg, det är så olika varje gång. En gång fick jag blodig flytning med följande mens på rd 8 tom. En annan gång en dag innan td. Ja snälla kan det inte bara funka någongång
När jag ruvade i somras såg jag direkt en morgon att brösten blivit mindre (normala) och sedan började jag småblöda. Det var dagen innan TD. Menssmärta kan som sagt betyda olika saker. Den jag kände i torsdags var EXAKT som det, förutom att den då försvann.
Den försvann igen. Kändes som jag skulle börja blöda. Nåja, det är väl nån vecka kvar nu till TD. Jag vet inte ens när min TD är... Fick ett papper med info men det är borta. Orkar knappt bry mig om det heller.
Fick en till släng mensvärk ikväll som försvann efter jag var på toaletten. Är ju på cd26 så det kan ju faktiskt vara mensen. Lycka till imorn Idis. Ser fram emot att läsa om ditt fina plus imorn
Idis, lycka till imorgon. Mikki, plötsligt händer det....
Godmorgon, är uppe för att äta. Ska sova mer sedan. För en timme sedan, ja jag vet- mitt i natten, fick vi beskedet vi aldrig trodde vi skulle få. Dag 32 och Mikki fick rätt, jag är gravid. Vi är glada, men kan inte tro att det är sant. Nu är det mycket som ska fungera på vägen, håll tummarna för oss. Mitt hopp är att ni, liksom jag, kan få mer hopp av det här.
Mikki, hmmm mensvärk som kommer och går... Nu håller jag mina tummar för dig!
Åh Idis!! Vilken fantastisk start på veckan måndagsångesten som bortblåst. Önskar dig all lycka och att det kommer en liten bebis nästa år. Själv hittade jag en liten ljusrosa fläck i trosan precis. Suck.