Vi som har endometrios och gör IVF- nr 2
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-27 18:40NYA gravidtråden:
www.familjeliv.se/Forum-7-127/m58082346.html
Vad roligt Mikki! Håller tummar och tår för din kämpe!
Vad skönt att ni kom till ruvning Tar du alltså mediciner i form av sprutor nu? Blastocysten borde väl ha fäst vid det här laget ja. Jag känner absolut ingenting. Lite ont i magsäcken någon gång då och då, men INGET annat alls. Vissa cykler har jag ont i brösten etc, men inte alla. Så det är helt omöjligt att veta..
Ja fragmin i form av sprutor. Blodförtunnande. När har du testdag Idis? Hur går det för Strumpan?
7 okt. Nästa måndag. Blev dålig i magen nu på kvällen. Något jag ätit el? Allt kan få mig att hoppas.
Jag håller tummarna stenhårt för er ruvare!!!
Aj min mage! Så himla ont i magsäcken. Det känns som ett jättestarkt sug. Värst på kvällen och natten (när jag ligger i sängen). Nu vaknade jag av det. Ingen halsbränna ännu dock. Ska jag äta nu fast jag inte är hungrig?!
Oj! Du borde nog äta något, lite yoghurt som lugnar magen. Håller tummarna
Tack. Jag har sovit ut. Hoppas slippa ha ont mer nu.
Hade lite ont igår. Magkatarr tror jag. Sug i magen och det blir bättre när jag äter. Med tanke på situationen på mitt jobb beror det troligen på stress. Kom så hastigt bara. Hade mkt problem som yngre, men nu var det länge sedan. Klart jag hoppas.
Hmm det låter ju som ett symtom. Varför skulle det dyka upp precis nu efter alla år? Du har väl haft stressigt på jobbet förut