ljus för våra änglar
En tråd där vi kan skicka små hälsningar till våra förlorade små, där våra tankar kan få bli ljus för våra änglar...
En tråd där vi kan skicka små hälsningar till våra förlorade små, där våra tankar kan få bli ljus för våra änglar...
Älskade Emil
Det händer mycket i mammas och pappas liv just nu, men jag vill att du ska veta att du är med oss hela tiden.
Vi tänker på dig och saknar dig så mycket. Det finns inga ord som kan beskriva saknaden och kärleken
Kram och puss från mamma, pappa och katterna
Idag har jag skrivit ett inlägg i min blogg som handlar om vår sorg och om hur viktiga och verkliga våra fina änglar är: www.vithuset.blogspot.com
Lillprinsen du finns i mina tankar och andetag varje stund, älskar dig mer för
var dag som går. Hoppas du snart kommer tillbaka till oss, längtar!
MAMMA, PAPPA & BRÖDERNA
Ett ljus För dig min lilla prinsessa! Klaraste av de alla då den lyser för all kärlek jag har för dig.. Mamma saknar dig såå. Fruktandsvärt mycket att hjärtat gör ont när det slår.
Jag blundar och försöker föreställa mig hur du skulle sett ut nu..
Undrar så vad du skulle tyckt om.. vad vi skulle ha gjort nu.. få pussa dig som jag kan med din syster för att säga god natt. och godmorgon för att se ditt leende.
Kunna få krama om dig än att få krama om dig i mina tankar...
Tänk om man hade upptäckt i tid, tänk om tiden inte skulle stjutas upp, tänk om jag skulle fått åka in trots allt. tänk om..........
Ett ljus för dig min älskade! Mamma älskar och kommer alltid älska dig! Puss
Lilla hjärtat
Alma, älskade barn.
Idag har vi planerat din begravning. Den kommer bli så fin och du kommer att se oss från himlen.
Jag saknar dig så.
Puss och kram
Älskade Oliver!!!
Nu är det 10månader sedan jag fick hålla dig i min famn, jag var och är en stolt mamma men varför fick du inte stanna hos mig??
Tiden har gått så fort men kärleken till dig försvinner aldrig, jag längtar så efter den dagen du kommer bli en stolt storebror.
Jag vet att du finns hos mig och din pappa men jag kan inte ta på dig och det gör så ont...
Mamma och Pappa älskar dig så mycket!!
Jag önskar det fanns ett sätt att få se o hålla i er.
Jag vill få trösta er, och få tröst av er.
Saknar er så!
Mitt hjärta värker av saknaden.
Älskar er!
Fyra månader sedan du föddes. Jag undrar fortfarande varför du inte fick stanna hos oss. Älskar dig och saknar dig så, min vackra lilla flicka.