ljus för våra änglar
En tråd där vi kan skicka små hälsningar till våra förlorade små, där våra tankar kan få bli ljus för våra änglar...
En tråd där vi kan skicka små hälsningar till våra förlorade små, där våra tankar kan få bli ljus för våra änglar...
Ragnar Ragge min lille prins, undrar var du finns.
Valborg kom och gick, sorg var det jag fick.
Ingen verkar vilja förstå, hur skräpigt man kan må.
Du skratta ju igår, nu rinner det en tår?
Glöm och kom å skratta med oss,
sorgen vill mig aldrig släppa loss
Ragnar Vilhem Gunnarsson
19/1-10/4-10
Jag kommer fan aldrig glömma dig vad än alla andra säger
din mamma
<3 Emma <3
Saknar dig min lilla flicka!
Astrid, vår älskade lilla flicka!
Varför fick du inte stanna?
Du som var så efterlängtad och välkommen.
Vi kommer alltid minnas dig, var stund, var sekund.
Sov gott hjärtat mitt.
//mamma och pappa
Min älskade Lucas
Jag saknar dig bara mer och mer ju mer tiden går saknaden gör bara mer och mer ont
du finns i mitt hjärta och i mina tankar varje sekund och jag hoppas vi ses snart igen
saknar dig mitt hjärta
Kan inte fatta att det nästan gått 5 år sedan jag såg dig sist! Ibland känns det som att du varit borta i hundra år och ibland blir jag forfarande förvånad när jag försöker öppna dörren till ditt rum och inser att det är låst, att du inte sitter där inne o leker och att du aldrig mer kommer göra det... Önskar att jag kunde vara med dig min älskade lillasyster
Å Ragnar, vi ska ha en fest till dig på fredag. Visst kommer du??
Vi kommer säkert gråta. Gråta för att vi inte kommer kunna krama dig och vyssa dig trots att du är där. Tusan vi kommer ju inte ens kunna se dig, men vet du Ragge. Vi kommer känna dig, mamma vet att du så klart kommer!
Vi kommer äta tårta på tårta. Trots att de sa till oss att det brukar man inte. Vet du Ragnar, vi ska göra det iallafall!!!
Jag saknar dig, det gör ont i hjärtat.
Till vår älskade Emil
Vi saknar och älskar dig och du är alltid i våra hjärtan
Kram och puss från mamma, pappa och katterna
Åhå, Ragnar. Ska åka förbi askgravlunden idag, tydligen har du flyttat dit nu. Ska sjunga en sång för dig.
Våran pojke dog 16/11-07 men kom tillbaka 1 år senare exakt samma datum 16/11-08
Mario var en ängel som kom tillbaka till oss <3
Winston, min älskling lille. Mamma saknar dig sötburken.