• jennijen

ljus för våra änglar

En tråd där vi kan skicka små hälsningar till våra förlorade små, där våra tankar kan få bli ljus för våra änglar...

• Svar på tråden ljus för våra änglar
  • SaGaKi

otroliga 7 veckor har gått ssen vi fick hålla våran kära kim i famnen

Otroligt längtad och alltid älskad

KRAM//Mamma

• Schnauser

Min brorson skulle fyllt ett år den 12/3. ...om han fått vara kvar hos oss. Endast fyra dagar fick han i livet. Älskad och saknad... ♥♥♥

Jag har vunnit 10 miljoner! (Testar
  • Familjen Tinglum

Lille Martin.. Mitt hjärta skriker av längtan efter dig. Du ska ju vara här hos oss.. Älskar dig så oändligt mycket {#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart} pussar och kramar

• sotig

Älskade Emil. {#lang_emotions_heart}

Det är två månader sedan vi förlorade dig här på jorden. All kärlek till dig, jag vet att du inte är ensam och det tröstar lite, lite. Du finns alltid i våra hjärtan!

Massa pussar och kramar från oss!

• jennijen
    {#lang_emotions_heart}Älskade Winston{#lang_emotions_heart}
    Idag är det 5 månader sen du lämnade oss. Jag trodde inte att det var möjligt att sakna någon så mycket som jag saknar dig. Inte trodde jag att det var möjligt att älska någon så mycket som jag älskar dig för den delen heller. Önskar att du kom tillbaka och satt levande och glad i mammas knä igen, precis där du hör hemma, älskade barn.
  • nyproduktionen

Till vår älskade son som kom till oss för 5 veckor för att efter en stund vända om. Saknaden är otroligt stor efter DIG. {#lang_emotions_heart}

/Mamma, Pappa och bröderna älskar dig, puss och kram

• MrsCharlotte
    Idag fyller Elliot 1 år! Grattis lillprinsen! Det är fortfarande oklart hur man känslomässigt ska "dela upp" den här dagen. Fira en födelsedag och sörja en dödsdag. Har knappt vaknat ännu så det är svårt att få ordning på tankarna men för exakt ett år sedan låg vi där i förlossningsrummet och visste att han inte levde i magen. Och på något sätt är det en lättnad att den här dagen är här, så att vi kan ta oss förbi den. Jag trodde att jag skulle vara helt förstörd och bara ligga i sängen och gråta... men faktiskt så känner jag ett inre lugn, det är som om cirkeln är sluten nu... det har gått ETT ÅR! Helt otroligt. 

Vi saknar dig lillprinsen! {#lang_emotions_heart}
  • Caroline

Tänder ett ljus för våran älskade Tindra{#lang_emotions_heart}

Vi saknar dig så! Du har föralltid en plats i våra hjärtan!
    Många pussar och kramar
    Mamma och Pappa

• jennijen
    Ett ljus för min Winston

Grattis på din 9 månadersdag. Jag älskar dig.

♥♥♥♥♥{#lang_emotions_heart}♥♥♥♥♥
    Ett i hjärtat och ett i magen
  • Lilla Lime

Vill tända ett ljus för min lilla Mio.
    Det har gått tre veckor sedan han föddes. så liten. saknaden är stor efter att ha ett litet sprattel i magen.

saknar mina två änglar.
    {#lang_emotions_heart}älskar er Alice o Mio{#lang_emotions_heart}

Svar på tråden ljus för våra änglar