ljus för våra änglar
En tråd där vi kan skicka små hälsningar till våra förlorade små, där våra tankar kan få bli ljus för våra änglar...
En tråd där vi kan skicka små hälsningar till våra förlorade små, där våra tankar kan få bli ljus för våra änglar...
I morgon är det en månad du lämnade oss vår lilla älskade och saknade Alex, sorgen och saknaden är mycket tungt. vi älskar dig så
Älskade lilla Philip, mamma saknar dig fortfarande så otroligt mycket!
Du finns i mina tankar varje dag och det går inte en dag utan att jag önskar att jag kunde få ha dig i min famn.
Glöm aldrig att jag älskar dig trots att vi inte är på samma plats!
Du är mitt allt, massa kramar från mamma!
Två veckor sedan jag fick hålla dig levande i min famn. Älskade Wilhelm. Idag ska vi bädda din kista. Jag längtar efter att se dig igen men fasar för att se din kropp kall och blek.
Saknar dig så otroligt mycket.
Älskar dig för evigt
6 veckor av saknad 6veckor av sorg kommer vi någonsin kunna uppleva lycka igen efter det som hänt? känns inte så nu men det kommer det måste komma. Mamma saknar dig Mirabell <3
<3 min fina lilla Emma, mamma saknar dig!<3
två månader och en dag sen du dog. Ibland känns det som två blink med ögonen och ibland känns de här månaderna som de längsta i mitt liv.
Snart lika länge sen som du dog som du lev. Den dagen vill jag inte vara med om.
Idag skulle det varit din BF dag älskade Kim...
Tänker på dig
Ragnar! Mammas hjärta!
I morgon är det en hel lång månad sedan du dog... Vi saknar dig oerhört älskade Wilhelm