• jennijen

ljus för våra änglar

En tråd där vi kan skicka små hälsningar till våra förlorade små, där våra tankar kan få bli ljus för våra änglar...

• Svar på tråden ljus för våra änglar
  • jennyc

min älskling...idag va de födelsedagsfirande och namnsadgs firande...efter maten gick alla ner till dig och jag satte två nya lyktor...min gamla lärarinna gick förbi och vi har inte setts på 12 år...jozo mitt emot dig...hans fru hade lämnat ett ljus för dig också. Alla tänker på dig och saknar dig till och med de som inte träffat dig. Min underbara prins...varför kan du inte va hos mig??
  • Tida77

I morgon har det gått två månader sedan ditt hjärta slutade slå. Känns som om det gått flera år, fast samtidigt var det nyss jag höll dig i min famn...
    Mamma saknar dig!

• Tida77

Varför dog du? Varför just du? Varför rycktes du ifrån mig?

Jag saknar dig så det gör ont. Tårarna bara rinner.

Livet går vidare, men jag bär ett svart hål inom mig.

Ett gigantiskt hålrum som borde vara fyllt av dig.

Varför, varför, varför orkade inte din kropp leva vidare?

Två månader har gått sedan jag höll dig levande i min famn för sista gången och jag saknar dig så oerhört!

• SDellhem

Stella min stjärna! Jag älskar dig så oerhört! Tack för de 2 finaste månaderna vi fick låna dig! Sluta aldrig blinka på himlen. Vi älskar dig och saknar dig! Puss puss från mamma, pappa och storsyrran.

• me79

Idag, min älskade dotter, skulle du blivit 7 månader. Vad stor du hade hunnit bli. Saknar dig så innerligt. Tänker på dig ständigt. Undrar så varför jag inte fick möta din blick. Du finns i mitt liv, nu och alltid. Älskade barn.

Hjärta

• MinEmPsi

Jag saknar dig Emma! jag saknar dig så det känns som mitt hjärta ska spricka när som helst.
    Varför får jag inte ta hand om både dig och lillasyster? ni skulle ha så roligt ihop...

• jennyc

älskling...idag fyller du 3 månader. Stort grattis, många pussar och kramar...älskar dig, mamma och pappa.

• Lilla Lime

IDag måste jag tända 4 ljus. Två av ljusen är för mina egna änlgar Alice o Mio.

De andra två ljusen är för två andra syskon, Leia o Linnea! Jag tänker på er o på era fina föräldrar.

Att förlora ett barn är en så stor sorg o påfrestning. Men att förlora två, det är obeskrivbart!

kram till alla er fina som kämpar på!

• MinEmPsi

Hjärta EMMA Hjärta
                                                                                       Du
                                                                                     Fattar
                                                                                      Oss! / Mamma & Pappa
  • Caroline

Snart ett halvår sen vi skildes åt, älskade Tindra!
    Saknar dig varje sekund och minut!
    Hjärta Många pussar Mamma och Pappa

Svar på tråden ljus för våra änglar