ljus för våra änglar
En tråd där vi kan skicka små hälsningar till våra förlorade små, där våra tankar kan få bli ljus för våra änglar...
En tråd där vi kan skicka små hälsningar till våra förlorade små, där våra tankar kan få bli ljus för våra änglar...
Idag är det 3 månader sedan vi såg våran lilla ängel Tindra
Älskar dig och saknar dig så mycket!
Puss och Kram mamma och pappa
Ragnar! Mamma tänker på dig varje stund varje sekund.
I eftermiddag ska de ha sommarfest på din stora systers dagis. Det hade varit så roligt, om du varit med.
Älskade Mirabell jag förstår inte hur jag skall kunna lägga dig i din kista på torsdag hur vi skall kunna begrava dig på fredag. Älskade ängel jag hoppas du var med oss på skara i söndags och såg hur busiga pappa å storasyster va när de badade. saknar dig så att det gör ont i mig. kram MAMMA
Min älskade lilla flicka.
För fem månader sedan föddes du. Två dagar tidigare hade du somnat in i min mage. Det går inte en dag utan att jag undrar "varför"? Hur kunde detta hända? Tänk om jag hade fått vara din mamma på jorden, på riktigt. Åh vad jag önskar att dte vore så. Men ingenting kan jag göra. Bara acceptera att du inte kommer tillbaka. Bara vara tacksam för den korta tid vi fick tillsammans.
Jag är så stolt över dig, min fina flicka. Du är så saknad.
Ragnar!
Saknar dig varje dag, igår var jag och din stora syster i lekparken. Där var massa andra mammor med sina barn i vagn. Varför i hela friden, varför?!
Finaste lille Martin.. Snart ett år sedan du kom till oss och vi höll dig i vår famn..
Älskar och saknar dig oändligt
Min Älskade lilla Emma.. Vad mamma saknar dig.
Är mycket med lekparken med din lillasyster..något jag hade sett framemot att få göra med dig med..få se dig leka med hink och spade och åka kana.. se dig skratta och ha kul...
..ser din lillasyster skratta så glatt..blundar för en stund och ser dig stå brevid och ropar "mamma mamma,kom nu..nuuu vill jag åka kana..kooommm" och du så ivrig för att ha kul så du drar i mig och vill att vi ska skynda oss!...
Önskar jag fick leka med er båda..få gå ner med er båda till badstranden och fika och ni båda ska få känna sanden och vattnet mellan tårna..
Jag saknar dig Kom tillbaka hjärtat..
älskar dig lilla Lucas
idag är det ett år sen min mardröm började och imorgon så blir du ett år
saknar dig så det gör så ont och idag är det så jobbigt att va här utan dig och jag tror att imorgon kommer änndå va ännu jobbigare
men du försvinner aldrig från mina tankar el mitt hjärta
älskar å saknar dig min ängel
mamma kommer till dig imorgon
Älskade Wilhelm
80 dagar fick vi med dig
En vecka och en dag har gått sedan du somnade in
Vi saknar dig så ofantligt mycket.
Idag är alla tankar hos dig Alice. Idag skulle vi firat din första födelsedag med tårta. Men istället har vi varit vid din o Mios grav o fixat med blommor. Älskade lilla flicka. Jag önskar du var här hos oss. att jag fått se dig äta tårta. Idag är saknaden större. Men ändå känns du närmare än vanligt.
Älskar dig så!