• jennijen

ljus för våra änglar

En tråd där vi kan skicka små hälsningar till våra förlorade små, där våra tankar kan få bli ljus för våra änglar...

• Svar på tråden ljus för våra änglar
  • sotig

Älskade Emil

Vi tänker på dig och saknar dig obeskrivligt mycket. Du är alltid hos oss, i våra tankar och hjärtan. Hoppas du har det bra där du är nu.

Miljoner kramar från mamma, pappa och katterna

• SaGaKi

Älskade Kim
    Nu är det en månad sen du besökte oss, lämnade kvar en värme och kärlek till oss..
    Vi mår bra NU, mamma och pappa gråter inte längre, vi vet att du kommer o kikar till oss ibland...

Kära älskade lilla pojk...saknaden är fortfarande stor...

Nu är våren, värmen ljusare tid på gång...

Älskar dig älskade Kim

//Mamma o pappa
    & Dina Busiga storabröder

• Lilla Lime

Jag vill tända 2 små ljus. Ett för saknade lilla alice och ett för saknade lilla lillebror Mio!

• Sooli2

Fina Gabriel! Jag saknar dig så mycket. Jag älskar dig för alltid, mammas lille prins.

{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}

• MinEmPsi

Vill tända ett ljus för min lilla tjej idag.
    2år av saknad, 2år har nu gått sen den dagen vi låg där uppe hos barnmorskan för ett helt vanlig rutinkontroll..trodde vi...2år har nu gått sedan vi gick höra de värsta orden någonsin. 2år sedan slutade ditt hjärta att slå.

Åh min lilla tjej, du är så saknad här!

• sotig

Till vår älskade Emil

Vi saknar och älskar dig så mycket!!! Det gör så ont att du inte är här hos oss.

Massa kärlek från mamma, pappa och katterna

• jennijen
    Finaste Winston
    Jag saknar dig så mycket lille älsklingen min.
    Du är mitt allt.

{#lang_emotions_heart}
  • Ulrika01

Valdemar, älskade älskade barn! Som vi saknar dig här hos oss. Hur kunde det bli så himla tokigt att vi nu är tvungna att leva resten av våra liv utan dig? Hur skall vi någonsin kunna förstå och acceptera att du aldrig kommer? Du skulle ju vara med oss här nere! Vi älskar dig så ofantligt mycket!!!

• LillHjärtat

Älskade lilla Tindra, saknar Dig...saknar Dig lika mycket idag, som jag gjorde igår och som jag kommer att göra imorgon!

Du är vår lilla ängel, och Du finns alltid i våra hjärtan. Vi älskar dig vår fina flicka och vi är alla så ledsna för att Du inte får vara här med oss.

Många många kramar och goa pussar från Mamma, Pappa och Dina syskon.

Svar på tråden ljus för våra änglar