ljus för våra änglar
En tråd där vi kan skicka små hälsningar till våra förlorade små, där våra tankar kan få bli ljus för våra änglar...
En tråd där vi kan skicka små hälsningar till våra förlorade små, där våra tankar kan få bli ljus för våra änglar...
Min älkade lilla kämpe
Du finns alltid i mina tankar saknar dig varje dag
Hoppas du leker och har fullt upp och mår bra
Kram Mamma Pappa och Jonathan
Min lilla gumma!
Mamma försöker vara stark,
men ibland blir saknaden för stor.
Jag önskar så att du kunde
vara här hos oss!!
Älskar dig min lilla Evelina!!
Älskade Emil
Jag är så ledsen att du inte finns här hos oss, vi saknar dig så obeskrivligt mycket. Men jag vet att du har det bättre där du är, den här världen hade varit allt för ond mot dig och i himlen finns inga svåra hjärtfel. Du ska veta att vi älskar dig och du finns alltid hos oss, i våra tankar och hjärtan. Jag vet att du har många små vänner uppe hos dig som du kan leka med, och du behöver aldrig känna dig ensam, lilla ängel.
Massa värme och kärlek till dig, vår kära lilla pojke
kram /mamma, pappa och katterna
Elliot mitt
Snart kommer din lillebror eller lillasyster och även om vi är lyckliga för detta så finns saknaden efter dig alltid i våra hjärtan. Du finns alltid i våra hjärtan och din plats är lika stor som om du fortfarande varit i livet. Mamma och pappa älskar dig mer än något annat på denna jord, och varje dag finns du i våra tankar, omkring oss och överallt.
Du är vårt allt och ännu mer.
Min älskade lilla prinsessa Isabella, vi saknar dig så otroligt mkt det går inte en dag timma eller andetag utan att du är i våra tankar. Du kommer för alltid saknas oss och vi älskar dig nu sen och för alltid!
Winston lille älskling..
Idag har inte mamma fått någonting gjort, bara legat i sängen och tänkt på dig. Nästa vecka firar vi din 8månadersdag men det gör så ont att du inte är med oss och firar. Det kommer också att kännas extra tungt för oss nästa vecka då det blir fyra månader sen du lämnade oss. Vi saknar dig så mycket, vår sötburk. Du är allt för oss!
*Önskar dig tillbaka*
mamma
lilla Wilmer du flyttade från min livmoder direkt upp till mitt hjärta och där finns alltid en bit utav dig. Och hur många barn vi än får så fattas det alltid ett barn i vår stora familj,.

Vår älskade lilla Hanna
Imorgon blir du 11 månader och det har snart gått ett halvår sedan du lämnade oss. Vi saknar dig oändligt mycket och du finns alltid med oss i våra hjärtan och tankar.
För evigt saknad-för alltid älskad
<!-- /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:36.0pt; mso-footer-margin:36.0pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} -->
Pussar & kramar från mamma, pappa, Rasmus, Isabelle och Agnes
Jag skriver om mitt inlägg eftersom det av någon anledning kom med massa konstig text.
Vår älskade lilla Hanna
Imorgon blir du 11 månader och det har snart gått ett halvår sedan du lämnade oss. Vi saknar dig oändligt mycket och du finns alltid med oss i våra hjärtan och tankar.
Pussar & kramar från mamma, pappa, Rasmus, Isabelle och Agnes
För evigt saknade --- För alltid älskad
Älskade lilla Lola om du visste vad vi saknar dig!
Det går inte en dag utan att du finns i våra tankar.
Vi älskar dig så mycket som fyra hundra miljoner sjuttifem tusen fyrtio sky skrapor som storebror har uttryckt det.
Du är hela familjens lilla hjärta 
Puss på dig Stumpan!