• jennijen

ljus för våra änglar

En tråd där vi kan skicka små hälsningar till våra förlorade små, där våra tankar kan få bli ljus för våra änglar...

• Svar på tråden ljus för våra änglar
  • jennijen

Winston älsklingen vår. Massor av pussar och kramar till dig från mamma och pappa på alla hjärtans dag. Vi älskar dig och saknar dig så mycket sötburken.
    {#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}

• Barn6

{#lang_emotions_heart}ÄLSKADE LILLA LUCAS OM DU VISSTE HUR SAKNAD DU ÄR, MEN OCKSÅ HUR ÄLSKAD DU ÄR TROTS DU EJ ÄR HÄR
    MEN I VÅRA HJÄRTAN {#lang_emotions_heart}LEVER DU ALLTID VIDARE OCH I VÅRA TANKAR FINNS DU ALLTID

I VÅR FAMILJ HAR DU EN TROGEN PLATS PRECIS SOM ALLA VI ANDRA HÄR HEMMA

ÖNSKADE DU VAR HÄR I MIN FAMN MED DIN BROR OCH DINA ANDRA SYSKON SÅ JAG FICK PUSSA Å KRAMA DIG Å ALDRIG MER SLÄPPA TAGET OM DIG{#lang_emotions_heart}

SAKNAR DIG FÖR EVIGT Å ÄLSKAR {#lang_emotions_heart}DIG MER ÄN HELA VÄRLDEN Å LITE LITE TILL

MILJONER PUSSAR Å KRAMAR FRÅN MAMMA OCH ALLA I VÅR FAMILJ
    {#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}
    {#lang_emotions_heart}

• SaGaKi

Älskade Kim igår var det två veckor sen jag fick ha dig i famnen och pilla på dina små små fingrar och tår...
    Tack Kim för att vi fick låna dig lite....
    Mamma saknar dig, men jag vet att du har det bra med ALLA de andra småänglar där uppe...Ni stojar o leker en massa..

Tack Kim för din dyrbara tid du vart i mammas famn

KRAMKRAM {#lang_emotions_heart}

• frufw

Älskade Gabriel du kommer alltid finnas i våra hjärtan. Vi älskar dig mamma och pappa.

• SaGaKi

Idag skulle vi åkt och kikat på dig Kim med 3d/4d UL
    men livet ville annat..
    Jösses ibland är det svårt att få grepp om att du INTE är här hoss oss...
    Men kanske du är på ett sätt ändå..vem vet

Älskade Kim...du kommer alltid finnas i våran hjärtan..
    Vi älskaar dig mamma & pappa...{#lang_emotions_heart}

• sotig

Älskade Emil. Vissa dagar är tyngre än andra och idag saknar jag dig så fruktansvärt mycket. Det gör jag alltid, men smärtan är extra stor när någon som inte vet att vi har mist dig frågar hur det går med den lille i magen. Då säger jag att det inte går, at du är en ängel och att vi saknar dig så fruktansvärt mycket. Det var den värsta dagen i mitt liv när vi förlorade dig. Du är så fin, min pojke och vi är så stolta över dig.
    Jag hoppas och tror att du har det bra där du är, du är aldrig ensam och finns alltid hos oss, i våra hjärtan och tankar.

Älskar dig för alltid

Oändligt många kramar från mamma, pappa och katterna

• prilset

Mina tankar till min Tindratös som blev 6 år den 21 januari 2010

6 år har nu gått, som en evighet, som igår. Du är så nära mig i tankarna, hela min kropp vill åter igen känna dig nära inom mig, där jag trodde du var så trygg. Så många gånger jag har fantiserat, drömt att det varit så annorlunda. Ännu kan jag tänka, Varför, varför kunde jag inte förstå att du somnade in. Tänk, åh tänk om jag hade förstått, åkt till sjukhuset, fått ett ultraljud, så de hade sätt att du inte mådde så bra. Så många gånger jag tänkt att de tog ut dig, räddade dig från att somna in. Att du fick komma till mig, rosa och fin, ligga på mitt bröst -leva, känna ditt hjärta slå mot mitt, så många gånger jag fantiserat om denna dröm, som aldrig kan bli sann.

Älskade barn vad du fattas oss, dotter och lillasyster, och även nu också storasyster till två bröder. Du vackra tös, vem hade du varit, vem hade du blivit…bara min fantasi kan stoppa mig.

• SaGaKi

Igår var det exakt tre veckor sen vi fick låna dig älskade kim
    Saknade och sorgen är stor fortfrande..

Kram//Mamma

• jennijen

Winston lille älskling! Vi saknar dig så mycket! Önskar att du bara kunde komma tillbaka.{#lang_emotions_heart}

puss och kram från mamma och pappa

Svar på tråden ljus för våra änglar