ljus för våra änglar
En tråd där vi kan skicka små hälsningar till våra förlorade små, där våra tankar kan få bli ljus för våra änglar...
En tråd där vi kan skicka små hälsningar till våra förlorade små, där våra tankar kan få bli ljus för våra änglar...
Älskade Arvid,mamma och pappa saknar dig så otroligt mycket
Älskade Emil
Tiden går, men vi saknar dig lika mycket som tidigare. Tror att du har det bra där du är, där du kan leka med alla andra små änglabarn. Nu är det sommar och varmt, och du är alltid i våra hjärtan 
Massa

från mamma, pappa och katterna
Står och hänger tvätt i solen. Och du dyker upp i mina tankar. Så allt blev. Nu står jag här utan dig. Men i mitt hjärta finns du ständigt. Älskade Alma.
idag är det en månad sen du lämnade oss Max...mitt hjärta värker varje dag och jag saknar dig nåt oerhört. Du fattas mig! Tänker på dig hela tiden mitt hjärta, jag älskar dig så oerhört mycket
puss mitt hjärta
Ragnar!
Storasyster pratar om dig hela tiden nu. Hon skulle bygga ett slott och där skulle det vara rum åt mamma och åt pappa. Vart ska Ragnar bo då? Frågade jag. Han får bo hos mig. Inga bäbisar får komma på hennes kalas bara Ragnar säger hon.
Å livet är tungt utan dej.
Mamma älskar dig, nu och för alltid
Hjärtat mitt! Dina små morbröder som du skulle springa och leka med.. var och hälsade på dig igår!
De pratade om dig...de undrade varför du var tvungen och ligga under jorden långt långt ner.. Jaa, jag undrar också..varför fick du inte stanna? Jag ser på din andra morbror, ni skulle vara lika gammla.. undra vad ni skulle ha gjort ihop..
Alla de lekarna som aldrig blev av.......
Älskar dig!
/Mamma
3 veckor och 3dagar har idag gått sedan vår lilla efterlängtade tjej Thea lämnade oss. Ingen förklaring finns, hon dog i min mage v 40+4 helt frisk. Moderkakan lossnade helt från mig... Livet är orättvist och jag försöker lära mig leva med sorgen och saknaden av älskade lilla prinsessan.
Vi saknar dig oerhört mycket men vet att du har det bra med alla andra änglabarn som visar dig vägen.
Massor av Stora varmar kramar och pussar/Mamma, Pappa och Storebror
Åh Wilhelm, livet är svårt utan dig! Saknar dig så det värker...
Saknar dig min ängel så att det gör ont,tårarna bara rinner.
Önskar att du vore här hos mig och inte uppe i himlen...
Mamma och pappa älskar dig Arvid...
Älskade lilla Lucas mamma saknar dig varje sekund som går, du finns i mina tankar hela tiden
älskar dig så och saknaden är enorm