håpefull skrev 2010-04-01 11:23:34 följande:
Hei dere!! Nå har jeg forstått at Carlanderska er den samme klinikken som Fertilitetscentrum i Gøteborg. Vi bor i Norge, og vurderer å ta kontakt med denne klinikken dersm vi ikke lykkes på vårt 3. og siste forsøk i det offentlige her hjemme. Er dette er fin klinikk som kan anbefales? Tar imot deres erfaringer med stor takk!! God påske til dere alle!!!
Jag tycker de är toppen. Vi bodde utomlands vid vårt första IVF 2008 men det var inga problem med kontakten via telefon och email. De är alltid väldigt vänliga, hjälpsamma och professionella. Vår son kom till på första försöket. Vi håller på med syskonförsök nu och det fungerar bra också (förutom att jag inte fått plus än
) trots att jag bor i Stockholm. Jag har träffat alla läkarna (utom hon den nyaste) och tycker de alla är bra på sitt sätt, även om man rent personlighetsmässigt klickar bättre med vissa än andra.
Finns ingen ledig signatur skrev 2010-04-01 10:11:23 följande:
Hur långt innan har ni tjuvtestat?
Jag kommer att tjuvtesta 5-6 dagar innan pga att jag ändå får min mens då om det inte funkat. Vill veta att mensen är på ingång istället för att bli helt chokad... När jag plussade så testade jag faktiskt bara 3 dagar innan vilket är helt otroligt med tanke på att jag är lite av en testmissbrukare.