Carlanderskatöserna del 19
Tack för ny tråd. Får väl se om jag lyckas få med några inlägg här då.
Tack för ny tråd. Får väl se om jag lyckas få med några inlägg här då.
Vädur- om jag bara skriver en rad eller möjligtvis två så kommer det med men inte längre inlägg. Det är ett tiotal inlägg som inte kommit med där jag skrivit kommentarer till andra. Jag kan inte heller få med ett inlägg där listan står med. Jag har nämligen försökt uppdatera den sedan någon vecka tillbaka.
Råbot- stackare som mått och mår så dåligt! Hoppas du blir bra fort nu. Vad tråkigt att de bara blev två till frysen, förstår att du är besviken när det var så många befruktade. Förhoppningsvis behöver ni bara ett och kan spara tvåan till syskon.
Glittran- grattis!! Vad underbart att höra att det är plus. På Carlanderska får man alltid tid för UL 3 veckor efter plus. Det är nog för att försäkra sig om att man verkligen ser ett pickande hjärta eftersom det kan ta lite olika tid innan ägget fäster.
Glittran- värk brukar vara ett bra tecken. Det växer ju så det knakar!! Jag har aldrig haft så mycket "mensvärk" som när jag fick plus efter IVF. Jag hade även svullna ömma tarmar osv så det gjorde ont överallt.
Brydis- håller tummarna!! Grattis till ruvning, hoppas det blir fint plus snart.
Fru Naftra: grattis!!