Carlanderskatöserna del 19
Lycka till ni andra som kämpar! Vi har ju fått ett barn via Carlanderska men tyvärr ville inga av våra fet-försök lyckas. Lillebror kom till spontant mellan två ivf-försök.
Hemflyttad jag hörde aldrig med den hemma, inte ens som höggravid.. Spökveckorna suger. Kram
Förstår frustrationen när det inte fungerar. Tyvärr finns det ju aldrig garantier. Vissa lyckas ju inte förrän efter en herrans massa försök trots att allt ser perfekt ut. Man måste ju veta att det inte alltid fungerar samt själv känna var gränsen går mentalt och ekonomiskt.
Där ser du. grattis!!
Grattis till alla plus! Fantastiskt roligt. Håller tummar och tår för att ni ska få ha bra graviditeter med bebis till sensommar/höst.
Love is: tummarna är hårt hållna!
Jobbigt med blod! Hoppas det är falskt alarm och slutar omgående. Kram
Love is fy vad ledsamt. Stor kram!
Love is vad jobbigt. Hoppas du slipper o.p Kram
CarolineB så har jag haft alla mina graviditeter. Vaknar vid 3-4 och ligger sen vaken, somnar möjligtvis om precis innan jag måste upp. Jätte jobbigt! Mitt gick i perioder och det var någon månad jag fick mer sömn.
Olivia så fruktansvärt. Finns det ingen möjlighet alls att det kan växa inåt på något sätt som inte blir någon fara för dig? Kan de låta det gå några dagar och kolla igen? Det sitter väl där det sitter men man vill ju inte tro på det. Fy fasen vad grymt när det tagit sig att det då ska sätta sig så fel. Massor med kramar till er.
Olivia vad hemskt. Fy för att det ska få gå så illa när det äntligen blev ett plus. Så ledsen för er skull.
Grattis Amorosa!!
Love is.. Vad säger magkänslan? Om kroppen fortsätter att sköta sig så kan det väl vara värt att köra ostimulerat? Har ni tid att vänta om ifall att allt inte ser optimalt ut när det väl är dags? Be bara om progesteron som du kan ta som extra stöd om ni kör i egen cykel.
Love is du tar väl vaggisar nu också? Jag tippar på sköra och kanske irriterade slemhinnor. Sen börjar det väl närma sig bim och då kan man ju få lite blod även som gravid. Håller tummarna för att allt går vägen!
Love is hur har det gått?
Love is vårt sista färskförsök slutade med mens på ruvardag 5. Sen nästa månad blev jag spontant gravid som nu är vår treåring. Hoppas det lyckas nästa gång om det nu skulle vara kört den här gången. Jobbigt med alla försök men nu måste det funka tycker jag. kram
Love is låter ju som ultimata förhållande!! Håller självklart tummar och tår för er!