Carlanderskatöserna del 19
Sydney- jag gjorde det i Borås hos en privatgyn när jag var gravid 08.
Sydney- jag gjorde det i Borås hos en privatgyn när jag var gravid 08.
Happiness- grattis! Vad kul att det funkade spontant! Håller så klart tummen för att det ska gå vägen.
Sydney jag hade nog inte åkt karusell för att inte riskera något. Better safe than sorry.
Sydney- beklagar verkligen! Fy vad det är orättvist att man ska behöva kämpa så och sen går det inte hela vägen ändå. Hoppas blödningen kommer fort så du slipper tabletter eller skrapning. Stor kram till dig!
Mulan- grattis!! Vad fantastiskt att du redan varit på Rul (jag tycker det går vansinnigt fort men kan tänka mig att du inte upplever det som riktigt lika sanbbt kanske... ).
Finns ingen ledig signatur- grattis till tvillingar. Är allt ok med dig nu?
Finns ingen ledig signatur- det är ju normalt att man känner lite mindre nu när du kommit en bit in i graviditeten eftersom kroppen börjat vänja sig. Håller tummen stenhårt för att allt ska se bra ut i veckan.
Sydney- hoppas mf kommer ut snart så du slipper gå runt och vänta. Stora kramar till dig!
Happiness- jobbigt att må illa men vad skönt att få vara gravid.
Vädur- vad jag vet så ska man ha slutat med amning och fått igång kroppen, precis som Strawberry skrev.
Finns ingen ledig... Stort lycka till idag! Hoppas allt ser bra ut och att du slutat blöda. Kram!
Sydney- är det blödning efter MA nu eller minns jag helt fel? Jag blödde något kopiöst mycket, med stora klumpar och hade extremt ont när jag blödde ut mitt MF. Minns inte exakt hur länge det höll på men jag tror det var under en veckas tid, fast det minskade i mängd allt eftersom. Massor med stora kramar till dig!