Inlägg från: Resande |Visa alla inlägg
  • Resande

Carlanderskatöserna del 19

Välkomna Frökne och Ceropegia! Lycka till båda två.

• Resande
    flybell skrev 2010-03-16 08:17:55 följande:
    De verkar som att jag har plussat, vågar ju inte tro för mkt. Så kanske kanske slipper vi gör inseminering?
    Grattis!! 
  • Resande
    Princess- en jätte stor kram till dig. Vad tråkigt att det inte velat fungera {#lang_emotions_cry}men vi får hoppas adoptionen går snabbt framåt så ni får er bebis den vägen. KRAM
    Mia- vad tråkigt att det inte ville fungera. Hoppas du kan göra korta metoden nästa gång och att ni får ett bättre resultat. Kram!
    Hästmamman- grattis!! {#lang_emotions_flower}
    Happiness- håller tummarna för att det ska ha tagit sig!
    Ceropegia- vad spännande att köra igång så snart. Håller tummen!
    Släggan- hoppas äggen fortsätter växa till sig och att det blir ÄP snart. 
    Smulan- vet inte om de kan skicka remiss. Kan du inte ringa och fråga?
  • Resande
    Kryddan- välkommen tillbaka och stort lycka till! Håller tummarna att er fina blastocyst hittar den perfekta boplatsen! Skönt att veta att ni har ett gäng i frysen, fast jag tycker vi bestämmer att det blir för syskonförsök. Förstår att det är nervöst nu och om en vecka är det väl ändå värre (tycker i alla fall jag varje gång jag ruvat). Det är bara att komma in och prata av sig. 
  • Resande
    Frökne- en blastocyst är ett embryo som fortsatt dela sig så det är flerahundra celler. När man kortidsodlar (2-3 dagar) så är det ju bara t.ex 4 celligt eller 8 eller liknande. Så är dina ägg långtidsodlade så är de definitivt mer utvecklade. Om du går in på fertilitetscentrums hemsida så finns det bra förklaringar där på hela processen, hur äggen delar sig osv. Jätte intressant! Stackarn som var magsjuk i samband med ÄP, båda var för sig är ju jobbigt nog!!
    FILS- hoppas det ser kanon ut på måndag så att det blir plock i slutet på veckan.
    Släggan- hjälper till att knipa tummar jag också.
  • Resande
    smulanjag skrev 2010-03-20 19:47:46 följande:
    Är så orolig över vad de ska säga när de spolar mina äggledare nästa vecka.., nån som vet om det kan vara så att man har stopp trots att man blivit gravid en gång (fick iofs missfall) ??
    Helt stopp kan det ju inte varit om du blivit gravid, om det inte blivit det efteråt. Skulle det bara ligga lite "småskräp" som stör så spolas det ur nu. Hoppas det ser bra ut.
    Milu- välkommen! Jag tror inte heller det är någon fara om du småblöder, det är ju inte ovanligt om de hade svårt att komma in. Det är säkert gamla rester som ska ut. JAg tycker ändå du kan ringa in och fråga om det ifall du oroar dig. Hoppas det avtar och slutar helt nu och att du får ett fint plus istället.
  • Resande

Hästmamman {#lang_emotions_cry} fy vad ledsamt. Stora kramar till er!

Kryddan- håller tummarna! Om du inte fått mens än är det ju ett gott tecken.
    Frökne- vad tråkigt med blödningar och minus. Hoppas, hoppas det ändå blir ett plus på TD.
  • Resande
    Kryddan- fy vad tråkigt. Massor med stora varma kramar till dig.
    Mulan- jobbigt med bruten handled, hoppas det läker fort!
    Milu och Anpe- GRATTIS till era plus!! {#lang_emotions_heart}
  • Resande

Som vanligt kan jag inte skriva på den här sidan...  Kan någon hjälpa mig att lägga mig under ruvare? Fiji 34 år, FET nr 3 syskonförsök, TD 8/4

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19