Carlanderskatöserna del 19
Sydney- hoppas det slutar väldigt fort nu så du inte behöver bli mer yr och få järnbrist. Försök äta järnrik mat tillsammans med c-vitamin så att du håller dig på benen. Kram!
Sydney- hoppas det slutar väldigt fort nu så du inte behöver bli mer yr och få järnbrist. Försök äta järnrik mat tillsammans med c-vitamin så att du håller dig på benen. Kram!
Grattis Strawberry!!
Fru Naftra- när jag tog vaggisarna sist när vi körde FET så försökte jag ta det när jag kunde sitta i ca 15 min efteråt och dessutom så försökte jag sätta in dem lite på tvären så de inte skulle glida rätt ut igen. Det funkade kanon. Gick sen på toa typ 20 min senare (eller efter längre tid om jag kunde få vara stilla) och försökte torka bort så mycket extra som det gick.
Hej hej allihopa!
Jag är en tjej från Varberg som ska göra IVF på Carlanderska om några veckor. Börjar spraya suprecur på söndag.Vi har försökt i drygt 2 år och i somras lyckades vi äntligen på egen hand.."när man minst anar det"-vi försökte inte ens den månaden. Tyvärr slutade det i mf i v 6+0 så nu har jag liksom fått erfara att det inte räcker med ett pluss på stickan utan det ska gå hela vägen för att det ska bli ett barn. Är lite nervös och har inte så stora förhoppningar på det här.
Vad har ni andra för erfarenhet av Carlanderska...vet så lite om dem.
Längtans stina vad härligt att få se ett pickande hjärta!! Skönt också att ni får gå på koll nästa vecka också.