Inlägg från: LoppanL |Visa alla inlägg
  • LoppanL

Phil & Ted syskonvagn del 17

TRUEHannapanna skrev 2010-04-24 07:28:37 följande:
    Va bra! Då blir de en sån! :) Sen har jag funderingar över den hrä bilstolsadaptern, finns den att köpa i sverige? Vart? Vanliga barnaffärer? Hur funkar den, och vad kostar den? Funkar den till en Graco-babyskydd?
    Jag är inte säker på att den finns i Sverige. Vet att när jag frågade på Barnens hus påstod försäljaren att det inte fanns (tur att man själv kan kolla upp saker och ting!). Du sätter adaptern i hålen för bumper baren och klickar fast babyskyddet på. Om du tittar tex här, så verkar det finnas en för graco
    www.pingpong-online.de/osc/product_info.php&products_id=555
  • LoppanL
    TRUEHannapanna skrev 2010-04-24 15:59:51 följande:
    Åh tack för info.. Jag var in till en av barnaffärerna här i stan idag och hon hade inget hemma men hon skulle höra med leverantörer.. Jag är väl inte allt för hoppfull då, men då borde man ju kunna beställa från den sidan du visade annars?
    Men det kanske går att ta in, men att det inte är något de har i butik hela tiden. Vi beställde vår vagn från ping-pong, de var lite sega med att uppdatera hur det gick, så jag fick maila nga gånger och fråga, men i övrigt funkade det bra...
  • LoppanL

Pust, det var en del att läsa ikapp efter en veckas semester.

Ser ju jättebra ut med adaptrarna, tror jag ska maila o beställa. känns det stabilt också, vad tycker ni som provat?

Vi måste beställa en ny bumper bar, maken stöp framlänges när framhjulet fastnade i gatan när han gick ner för en trottoarkant (utan barn i vagnen som tur var!) och skrapade sönder tyget på bumper baren. Googlade lite och idiotiskt nog kan man beställa det som reservdel på nätet om man bor i usa, men inte i europa. att det ska vara så krångligt! Får ta mig till en återförsäljare och höra om de kan beställa en..

• LoppanL

Nu har jag mailat om att beställa adaptrar, hoppas på snabbt svar!

Har också köpt ett överdrag till bumper baren istället för en ny, blev en sån här fast för p&t naturligtvis), får se om dottern gillar det:
    cgi.ebay.co.uk/Pushchair-Bumper-Bar-Cover-Bugaboo-Colour-Choice-/270570140470&pt=UK_Baby_Pushchair_Accessories_parts_ET&hash=item3eff3cb336

Ska försöka få ändan ur och fotografera adaptern för babyskyddet och lägga in i bildtråden, har ju varit uppe några gånger om hur de funkar..

• LoppanL
    norgesessan skrev 2010-05-05 16:28:41 följande:
    Vilka roliga överdrag
    Ja, tyckte det också.. Såna där filtar med massa lappar brukar ju vara populärt bland bebisar, så det kanske är kul att leka med när lilltjejen sitter fram..
  • LoppanL

Äh, varför går det inte att citera! Instämmer med babyfia, det är väl klart att det måste bli ett till syskon så ni får valuta för pengarna.

Det känns ju som att de borde rymmas en del i diddi-väskorna, eller är de för tunna? Vore intressant att se i verkligheten!

• LoppanL

Igår testade vi vårt aussies finest solskydd som förlängning på suffletten. Blev kanske inte så snyggt, men funkade väldigt bra iaf. Går kanske att sätta fast det snyggare dock, hade en grinig tjej i vagnen, så det gällde att skynda sig...

• LoppanL
    Ms Ms Kanga skrev 2010-05-12 16:24:42 följande:
    Jag hoppas hon kommer med fler för jag vill definitivt ha såna.  Är det någon som kan fråga henne om ni har hennes mail eller om ni kan inboxa mig hur man kan få tag i henne? Hon kanske rent av finns här i tråden?
    Jag kan maila henne o höra...
  • LoppanL

Har fått svar ang adaptrarna och de kommer tillverkas i en mindre skala. Inboxa mig om ni vill ha kontaktuppgifter till henne!

Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17