Inlägg från: LoppanL |Visa alla inlägg
  • LoppanL

kommer till deras foton iaf, då kan du klicka dig till loggen.. Förstår inte varför det var så svårt att länka!

• LoppanL

Una: Vi provkörde med vår 4-månaderstjej i syskonsitsen bak idag när vi var på IKEA och det funkade alldeles utmärkt. Nu sitter hon visserligen väldigt stadigt, vet inte om det gjorde sitt till.. Jag skulle inte köpa mjukliften om jag var du, jag tycker den har varit suverän nu de första månaderna, men lilltjejen får precis plats i den nu vid 4 månader, så om någon månad kommer den vara för liten. Din lilla är ju också 4 månader, så det känns som en dålig investering. Nåt fårskinn eller åkpåse eller liknande skulle jag satsa på!

• LoppanL

Una: jag har hållt på o velat mkt kring solskydd, jag vill nämligen ha en förlängning på suffletten på främre sitsen också, och min tanke var då att de skulle vara likadana. Jag tror dock att jag nu äntligen bestämt mig för en acta graco bak och så har jag köpt ett aussies finest att ha fram. Jag tror att acta gracon gör det mer ombonat, de övriga alternativen är väl rena solskydd, dvs rätt tunt material, medan acta gracon väl är lite tjockare.

• LoppanL
    bohusbebis skrev 2010-03-22 09:36:48 följande:
    Såg nu att de inte säljer Phil&Teds produkter utanför UK. Tur att barnens morföräldrar snart ska dit då...
    Men det där solskyddet är väl inte orginal p&t, så det borde ju gå att beställa. Jag tittade på det förut, men glömde bort det lika snabbt igen..

Intressant fråga ang insynen med solskyddet bak, hoppas någon som har det kan ge någon synpunkt!
  • LoppanL
    bohusbebis skrev 2010-03-22 09:28:49 följande:
    Apropå solskydd, vad tror ni om den här? Vet inte om man kan beställa till sverige, men policyn brukar vara att de kan sälja till sverige om varan inte säljs här... www.practicalpushchairs.co.uk/accessories/phi... Väldigt mycket reservdelar/tillbehör hos dem f.ö.
    Såg nu att de hade det där "slime" som man kunde ha i däcken..
  • LoppanL
    Miss Saigon skrev 2010-03-22 11:55:37 följande:
    Hur funkar phil & ted i snö och terräng??
    Låser man bara framhjulet så tycker jag den funkar jättebra!
  • LoppanL

Lolani: det känns som att det skulle bli väldigt tungt att jogga med den med två barn i. Har inte provat själv, men om jag försöker tänka utifrån hur det är att bara köra den..

• LoppanL
    tjej83 skrev 2010-03-22 13:02:41 följande:
    Jag brukar aldrig låsa framhjulet, tycker det funkar suveränt i snö ändå.
    Jo, ofta funkar det bra även med svängbart, men ibland, när det är moddigt och så, tycker jag att vagnen kan dra iväg åt alla håll med svängbart, och då funkar det bra att låsa det. Håller med om att den kan vara lite tung att svänga med låst hjul!
  • LoppanL
    bohusbebis skrev 2010-03-22 14:48:10 följande:
    Nån som beställt direkt från phil&teds hemsida? Har inte sett att man kan göra det tidigare... Hur funkar det isåfall?
    får man göra det? Jag tänker på att butiker inte får sälja till andra länder, men de gör det själva eller?
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17