Phil & Ted syskonvagn del 17
hmm, den länken funkade ju inte, går det bättre nu?
www.facebook.com/album.php&id=78337898130
hmm, den länken funkade ju inte, går det bättre nu?
www.facebook.com/album.php&id=78337898130
kommer till deras foton iaf, då kan du klicka dig till loggen.. Förstår inte varför det var så svårt att länka!
Una: Vi provkörde med vår 4-månaderstjej i syskonsitsen bak idag när vi var på IKEA och det funkade alldeles utmärkt. Nu sitter hon visserligen väldigt stadigt, vet inte om det gjorde sitt till.. Jag skulle inte köpa mjukliften om jag var du, jag tycker den har varit suverän nu de första månaderna, men lilltjejen får precis plats i den nu vid 4 månader, så om någon månad kommer den vara för liten. Din lilla är ju också 4 månader, så det känns som en dålig investering. Nåt fårskinn eller åkpåse eller liknande skulle jag satsa på!
Una: jag har hållt på o velat mkt kring solskydd, jag vill nämligen ha en förlängning på suffletten på främre sitsen också, och min tanke var då att de skulle vara likadana. Jag tror dock att jag nu äntligen bestämt mig för en acta graco bak och så har jag köpt ett aussies finest att ha fram. Jag tror att acta gracon gör det mer ombonat, de övriga alternativen är väl rena solskydd, dvs rätt tunt material, medan acta gracon väl är lite tjockare.
Lolani: det känns som att det skulle bli väldigt tungt att jogga med den med två barn i. Har inte provat själv, men om jag försöker tänka utifrån hur det är att bara köra den..