Phil & Ted syskonvagn del 17
En ny sneak peek på den nya sporten på fb, kommer en liten sufflett även på syskonsitsen...
En ny sneak peek på den nya sporten på fb, kommer en liten sufflett även på syskonsitsen...
Ny sneak peek på fb igen, denna gång på suffletten, som verkar lite större och mer justerbar!
De har ju verkligen fixat det som jag inte riktigt gillat med sporten på den nya vagnen! Nu behöver vi nog inte syskonvagn så länge till, annars hade jag varit grymt sugen på att byta!
Ååååå, det gick alldeles för fort att sälja min sport... Saknar den redan... Men ska försöka klara mig utan över vintern, sen till våren kanske det blir en explorer?? Blev sååååå sugen... Såg så bra ut med sufletterna...
Men nu får jag lyssna på bebis som vill åka på rygg och se mamma hela tiden, även stora killen vill åka bakåt...Suck... Trodde ju att det skulle ta lite längre tid... Men jag lade ut den 17.00 ena dagen och hade ungefär 10 intresserade och dagen efter kom en kille och hämtade...
Begärde 4500 och fick 4000, tycker jag är ok, den som prutade värst erbjöd 3500:- men då hade jag nog hellre behållt den tror jag... en -08 tror jag det var.