Inlägg från: LoppanL |Visa alla inlägg
  • LoppanL

Phil & Ted syskonvagn del 17

kalmar brud skrev 2010-07-01 19:45:40 följande:
    Nu är min strösta ffråga hur UV skyddet funkar??? Räcker det med det så det tar bort solen så man inte behöver ha filt över...?

Är det samma pris över allt???
    kalmar brud skrev 2010-07-01 19:47:19 följande:
    Om man köper det dubbla UV skyddet. Är det himla knöligt när man bara använder vargnen som singel?
    Det tar bort solen bra tycker jag, har inte känt nåt behov av att ha en filt över, och lilltjejen har inte gnällt. Har svårt att se att det skulle kännas besvärligt med dubbla även om du bara har singelvagn, vårt hänger oftast ner utan att täcka syskonsitsen då ingen sitter där...
  • LoppanL
    kalmar brud skrev 2010-07-05 19:56:01 följande:
    Är i valet och kvalet om jag ska köpa ett UV skydd eller inte... Just nu så kör jag med filt fram och bak när dottern ska sova... (när hon ligger själv i vagnen)
    Vi använder uv-skyddet dagligen, tycker det är guld värt! Jätteskönt att slippa filtar som ramlar av, dottern ser fortfarande ut och det är svalt och skönt för henne. Helt suveränt helt enkelt nu i solen och värmen!
  • LoppanL
    bohusbebis skrev 2010-07-08 16:54:02 följande:
    pm:ade dig
    Hmm, nu blev ju jag lite sugen på den också, var det för 2 du hade kollat portot eller, så det skulle bli mer om man beställde 3?
  • LoppanL
    Nattis Owén skrev 2010-07-16 21:31:33 följande:
    Är det någon av er som vet vad en ny slang till däcket kostar?
    Jag tror jag betalade en hundring, monterat och klart i lokala cykelbutiken. Går säkert att komma undan billigare om du köper på typ biltema eller nåt.
  • LoppanL
    Pillson skrev 2010-07-21 12:47:40 följande:
    hejsan! vet någon om man kan köpa själva navet till hjulet på en p&t sport? den silvriga runda grejjen i mitten som tyvärr är ganska lätt att skruva bort.... jäkla ungar som skruvat av den och försnillat den =(
    borde ju gå att beställa från typ babyland, annars finns de tex här:
    www.practicalpushchairs.co.uk/accessories/phil-and-teds-sport/170/phil-and-teds-sport-pushchair-back-wheel-axle-replacement-spare.html

finns en del på engelsk ebay också..
  • LoppanL

norgesessan: har du det nya regnskyddet? har inte för mig att vårt är svart vid sömmarna!?

Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17