yllo skrev 2010-05-26 11:19:56 följande:
Är det alltså bara jag som har problem med att framhjulet ställer sig på tvären???
Har för mig att det var någon annan som hade samma problem bakåt i tråden, men minns inte vem det var. Har ni smörjt?
anyXX skrev 2010-05-26 10:55:09 följande:
När började ni sätta era bebisar i sittdelen? Funderade också på det här med att ha barnet framåtvänt. Det finns ju inget alternativ med PT:n men man hör ju så mkt att det är dåligt att ha ett litet barn åkande framåt. Hur resonerar ni?
Vi satte henne när hon var ca 4 månader. Dessförinnan var hon nöjd med att ligga och fick plats i cocoonen, som jag tyckte var väldigt smidig att bara lyfta ur. Gör du det ombonat borde han ju kunna sitta kortare sträckor i alla fall.
Jag var också fundersam till att ha lilltjejen framåtvänd, har haft henne i syskonsitsen även om inte storasyster åkt och köpte även de adaptrar som varit uppe i tråden för att ha henne bakåtvänt, men har konstaterat att hon oftast är mer nöjd med att sitta framåt (och oftare somnar då, vet inte om det beror på att hon blir trött av alla intryck dock)..