Inlägg från: Stella Kardunn |Visa alla inlägg
  • Stella Kardunn

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

Åh nej LVHM, va orättvist! Jag skickar all styrka jag kan Hjärta Jag önskar er all lycka i framtiden och hoppas ni kan njuta av julen och att 2012 blir just er år! Sköt om dig och glöm inte som Macpau skrev, vi finns här om du vill prata, vi är flera med MA/MF i bagaget och det är tillåtet att älta hur mycket man vill.

För egen skull kan jag meddela att vattnet nu är okej igen och jag är så glad för det, tänk va sårbara vi är och va bortskämda vi är egentligen....min vän på sjukhus verkar må lite bättre också, men får inte komma hem än på ett tag.

Kram till er alla!

• Stella Kardunn

Instämmer med föregående talare, tusen tack för en trevlig tillställning Juristen! Roligt att alla respektive följde med också, nu ska vi bara få dem att göra om det så de lär känna varandra lite bättre också Flört

Macpau, sköt om er under julhelgerna nu, så håller vi tummarna för en lyckad vår sen!

• Stella Kardunn

Hej på er tjejer!

Har ni hämtat er från mat/sockerkoman? Här har vi tagit det väldigt lugnt och suttit mycket på våra rumpor på olika ställen, senast idag hos svärfar. Men i morgon har jag utlyst arbetsläger, mamma och R får ta tvättstugan medan jag och J får städtjänst...

Igår var vi på BVC på 4 månaderskontroll också, Liten har nu blivit hela 6 kg tung och 60 cm lång!

Kram på er alla Hjärta

• Stella Kardunn

....men Liffan, vad är det här för skit! Jag hoppas verkligen att det är falskt alarm! Vi tänker på dig allihopa här Hjärta

Jag hoppas alla får ett riktigt gott slut på 2011 och att 2012 som sagt blir ett friskare år, även om min lilla familj har klarat sig väldigt bra hittills får jag säga.

KRAM

• Stella Kardunn
    Liffan hur har det gått, hur mår du?

Hoppas alla andra haft ett bra nyårsfirande och att ni nu ser fram emot ett toppen 2012.

Här har vi fortsatt ta det lugnt, fast idag blev det en tur till Ikea för att inhandla ny säng åt lilla damen, hon har börjat växa ur sin första säng nu och den vi hade fått innan var lite väl nött tyckte vi när vi började montera den.

I övrigt är det sista veckan med alla hemma och på söndag kommer den avslutas med dop av lilla damen. På måndag åker mamma hem och sen blir det alldeles vanliga vardagen igen.
  • Stella Kardunn

Åh gumman va hemskt! Jag håller tummar och tår för att det ändå ska vara falskt alarm, eller att du ändå kommer må så bra som möjligt!

Stor kram från oss alla här hemma Hjärta

• Stella Kardunn

Hej på er,

Va skönt att du verkar må bättre igen Liffan, jag hoppas verkligen allt kommer lösa sig till det bästa! Jag drömde förresten om dig förra veckan. Du hade köpt 2 nya vagnar och var jättenöjd, den första var så liten att A bara precis fick plats, så därför hade du köpt en till med 4 svängbara hjul så du kunde ha alla saker i den och skjuta den på snedden framför den andra när du gick, du var jättenöjd när du demonstrerade hur du knuffade den andra vagnen framör den andra ute på ett fält

I natt drömde jag att jag drog ut världens största ansamling av snor ur R's näsa och var så himla nöjd att jag fått ut allt snor som fanns i en enda boll Drömmer ja jösses!

Dopet gick bra tror jag, det kändes som allt var lite sådär lagom overkligt, något jag kan tänka mig att det kanske känns när man gifter sig också, trots att man planerat att själv känns det inte riktigt som man vet vad som händer. Lilla R var lite ledsen i kyrkan men det berodde nog på att hon inte hann sova tillräckligt innan eftersom vi var tvungna att mata henne tidigare och korta av tuppluren mitt på dagen för att vara klara i tid till dopet. Men när hon fått sova ett tag i vagnen under "efterfesten" var hon en glad tjej igen och bjöd på leenden och lite prat. Tyvärr har vi inte sett korten ännu eftersom min dator vägrar visa minneskortet som den "officielle" fotografen skickade med oss hem igår.

...och nu ska vi äta lite rester från igår Tungan ute

• Stella Kardunn

Hej LVHM, long time no see som sagt, det är Miss Star här som bytt nick, utifall du undrar Flört

Va skönt att ni verkar fått något att gå på, det måste verkligen vara helt tröstlöst att harva runt när man bara vet att standardmetod 1A inte funkar, men inte varför...Jag hoppas verkligen ni kommer vidare på ett sätt som känns okej för er nu...

Ja man kan tycka att de borde gå till botten på en gång istället för att prova sig fram enligt samma protokoll varje gång, men så verkar inte reglerna vara tyvärr och vad jag hört nu har SU dessutom fått sin budget kapad rätt rejält så köerna börjar växa på sig igen...Obestämd

Jag önskar er all lycka i framtiden i alla fall och glöm inte bort att vara rädda om varandra...kram Hjärta

• Stella Kardunn

Ville bara kika in och önska MissDrutten med familj ett lyckat försök nu i februari!

Kissie, hur har ni det nu för tiden?

• Stella Kardunn

Nämen grattis MissDrutten!! Va roligt att jag prickade in precis rätt tillfälle att fråga också Cool Jag håller tummar och tår för att resten förlöper som det ska också så det blir ett litet syskon i slutet av året!

Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?