Inlägg från: Stella Kardunn |Visa alla inlägg
  • Stella Kardunn

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

Tack för igår tjejer! Mycket trevligt som vanligt, helt otroligt att vi lyckades beställa fram så fint väder också!

Ja nu börjar jag också undra lite här, varken Kissie eller Liffan har uppdaterat och bägge pratade om att de beställt bebisar till helgen...

Kram på er alla!

• Stella Kardunn

Ohhh spännande! baby Liffan verkar äntligen vara på väg! Ingen uppdatering på FB vad jag kan se, så vi får fortsätta vänta och se....Jag håller tummar och tår för att allt går exemplariskt bra!

• Stella Kardunn

Det låter som en jättebra idé tycker jag Tarda, det är ett ställe som skulle funka jättebra tror jag!

Nej den här omgången har vi verkligen varit usla på gissningarna, men det är som vi säger, det är bara för att Liffan och Kissie gör allt det kan för att sabba vår fina teori Flört

Inga uppdateringar från Liffan ännu heller....Jag hoppas allt är bra med dem och att bebis nu är född!

• Stella Kardunn

Instämmer i gratulationerna här också! Y I P P I E hurra, hurra, hurra!! Baby

Här är det bra annars, var och köpte sambons hett efterlängtade videokamera idag, så nu är det verkligen inget som saknas för Knyttets ankomst, vilket han redan informerat magen om (ska vara en tens apparat till mig då möjligen) ....Håller tummar och tår för senast nästa vecka här! (även om jag fortfarande lever i förnekelse att jag behöver vara närvarande på förlossningen).

• Stella Kardunn

Då ska vi se vem vinnaren blev....

Gissa Liffans bebis

Miss Star: 3 augusti, pojke, 3 456 gr och 51 cm
    Macpau: 4 augusti, pojke, 3750 gram
    Tarda: 5 augusti, pojke, 4065 g och 53 cm.
    Kissie: 8 augusti, pojke, 4395 gr, 52 cm
    Juristen: 10 aug, tjej, 3987 g och 51 cm.
    Liffan: 12 augusti, tjej, 3890, 52 cm

Det verkar bli Tarda som vinner med 2 poäng av 4 möjliga ...rätt på längden och närmast på vikten!

• Stella Kardunn

Ja jag undrar också vad som hände Kissie, sådär hemlighetsfull får du inte vara!

Själv har jag äntligen kommit fram till BM idag (var stört omöljigt igår) så efter lunch ska jag hämta en tens apparat och hem och lära mig, så imorgon får Knyttet gärna komma om han/hon vill Drömmer

• Stella Kardunn

Ja nu blev det väldigt tyst från Kissie här, kanske är det som sagt en bebbe på gång....spänningen stiger!

Här ska det bakas idag är det tänkt och övas på tensapparat...

Juristen här i stan får man hyra apparaterna from 3 veckor före förväntad BF, så jag antar samma gäller hos dig. Har flera bekanta som säger att de tycker de är bra, själv har jag inte provat någon innan, men eftersom de säger att det inte finns några kända nackdelar varken för modern eller bebisen tänkte jag det var värt att testa.

• Stella Kardunn

Va roligt att höra från dig Liffan och återigen stort grattis! Vilket jobb du verkar lagt ner på att få ut den lilla damen, jag är verkligen imponerad! Men å andra sidan vet jag inte om jag väntat mig något annat av dig heller Skrattande

Jag måste ha missat att ni varit in en gång och fått åka hem däremot, när var det ni åkte in första gången?

Att dessutom förlora 2 liter blod är en pärs i sig, du får vara rädd om dig nu och se till att få upp HB och samla alla krafter du kan, tänk på filmen på BMM och låt C bära hem kassarna från Willys och Ica

Jag instämmer, Kissie var är du? Allt bra hoppas jag!

Macpau, hoppas ni har en riktigt bra vistelse hos svär/far -föräldrarna!

Hmm känns allt lite "läskigt" att ni börjat en lista på mig nu....

• Stella Kardunn

GRATTIS Kissie!!!! Va skönt att höra att allt är bra med er och att det verkar gått bra med förlossningen också!

....och helt otroligt en tjej till!

Passa nu på och njut sista kvällen/morgonen av "fullservicehotellet"

• Stella Kardunn

oj vad jag fick bläddra långt bak för att hitta listan....vi var inte särskilt pricksäkra den här omgången heller...

Gissa Kissies bebis

Liffan: 9 augusti, pojke, 2950 g, 51 cm
    Miss Star: 10 augusti, pojke, 3 780 gr, 52 cm
    Macpau: 12 aug, pojke, 3 550g, 51 cm
    Tarda: 14 augusti, flicka, 3395 g, 50 cm

ehm det blev inte lätt det här....ingen med mer än ett rätt och närmsta vikt rätt långt ifrån...

Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?