God morgon i tråden!
Den tappra arbetaren håller ställningarna men jag ser att vissa (blink blink till Juristen) ändå har lyckats vara här före mig.
Gällande dina tillväxtperioder har jag inte riktigt haft så, men nattsömnen är verkligen inte som förr, jag sover jättelätt numera och har ofta svårt att somna om, vilket jag skyller på att jag inte kan sova på mage längre. Jag hoppas det bara var en engångsföreteelse med den störda nattsömnen. Om inte annat borde lite skön massage och allmän avslappning underlätta en riktigt god natts sömn efteråt, själv sov jag som en sten varje gång jag varit på gravidyogan i alla fall.
Kissie vi var faktiskt iväg och tog lite kort i förra veckan, har en arbetskamrat som fotar på fritiden så vi tog en serie bilder med olika "magteman" vi snokat fram på google. Har däremot inte sett något resultat ännu eftersom han drog på semester till Skåne morgonen efter.
Liffan första dagen på ledigheten, härligt! Vad bjöd du på för fika i fredags nu då? Hur mår du och magen förövrigt? Det är verkligen inte långt kvar för dig nu!
Själv har jag haft en rätt lugn helg, med lite allmänt hemmapyssel. I lördags kväll hade jag dock en del ont eftersom Knyttet ägnade kvällen åt att lära sig hur man flyttar över på höger sida och sen tar spjärn upp under revbenen. Igår kom svärmor och hämtade upp täcket och sidoskydden till sängen och började sy påslakan, underlakan och överdrag, vi hade tur och hittade en madrass som var i rätt bredd och bara lite för lång, men det andra får vi ge upp, att försöka hitta färdiga saker till ett hemmabygge från 60-talet är inte lätt, men svärmor syr så gärna så billigare blir det också
Skickar -liga sommarhälsningar till till er alla! Vitsippa, Macpau och Tarda, hoppas allt flyter på som det ska med mage och bebbar. Vore roligt att ses en sväng snart igen som sagt, är bortrest nästa vecka men annars är jag mest hemma.