Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
Okej Liffan jag avvaktar Helgplaner, tja imorgon blir det nog invigningstårta på den lokala ICA affären (de har bytt ägare) tänkte leasa man och barn att gå med då min egen karl är på vift hela helgen och hans respektive också är på vift över helgen, så det passar utmärkt, annars är det inget stort på agendan direkt. Får man anmäla sig till virkkurs hos dig sen? Jag vill också virka giraffer!
För min del behöver du inte alls känna att du måste förklara dig LVHM, jag förstår precis hur du tänker, tyvärr blir den landstingsfinansierade vården alldeles för standardiserad i många fall, ofta beroende på alldeles för lite tid och alldeles för lite pengar att lägga på varje patient. Jag tillhör ju den lyckliga skaran som fick precis den hjälp som behövdes på SU, men innan dess har jag också fått känna på standardlösning 1a och b som inte alls passade för oss och bara i den här tråden är vi fler som pratat om just det och känslan av "löpande band" inom landstinget. Jag hoppas och önskar att ni nu äntligen fått den hjälp som är precis rätt för er och att ni snart också får övergå till gänget som nojar över allt man inte trodde man kunde när man är gravid stor kram!
Hmm du menar att även A-barn ägnar hela kvällar åt att skrika Tarda? Jag hoppas verkligen det är en snabbt övergående fas eftersom jag precis lagt in en beställning på ett A-barn nu Gällande mässan så heter den ju "baby och barn" och det står "Vår huvudfokus är att locka blivande föräldrar och föräldrar med barn upp till 6-årsåldern." som beskrivning, så jag tror du platsar utmärkt där med!