Inlägg från: Stella Kardunn |Visa alla inlägg
  • Stella Kardunn

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

Tack för igår tjejer! Superduper trevligt som vanligt Solig och tack för smickret Macpau Kyss

Men inga nyheter om Tarda...känns som en nagelbitare det här...Tyst

• Stella Kardunn

Åh Tarda va skönt att du hör av dig! Vi hade värsta spekulationerna igår när vi inte fick tag på dig heller. Det var Liffan som skickade sms till dig från restaurangen, fick du det?

Vi hade en mysig träff som vanligt som var unik på flera sätt faktiskt (ettårsjubileum i tråden, första gången alla som träffades var på "rätt sida", första trådbebisen osv) så det var tråkigt att du inte kunde vara med, men det kommer fler gånger. Vi planerade förövrigt in att nästa gång få spana in Uno IRL Flört

• Stella Kardunn
    Tarda skrev 2011-02-04 11:35:11 följande:
    Jag fick inget sms, verkar vara fler som har fel nummer. Märkligt.

På rätt sida? Betyder det att vitsippa tjuvtestat och plussat? HOPPAS!!!

Om ni inte planerat in en träff före påsk så får ni nog träffa Uno, känner mig väldigt uppgiven : (
    Jag föreslår att du och Liffan utbyter lite privata meddelande och kollar telenummer Flört Jag kan skicka mitt till dig också, för det har du nog aldrig fått.

Om Vitsippa uttalar jag mig inte, men vad jag menade var att alla åtminstone har potential nu eftersom alla har något att "ruva på" (Juristen var sist ut 27/1, på trådens ettårsdag för övrigt)

Men gumman det är klart Uno dyker upp snart!
  • Stella Kardunn
    Liffan skrev 2011-02-04 15:41:56 följande:
    By the way! Fick tid för RUL idag. Den 7 mars händer det. Kommer vara nervös och just nu ångrar jag att vi inte gjort kub så att man visste lite mer. Men jag kanske ska släppa det en månad... Sambon kunde följa med iaf ;-
    Ohh...Spännande med RUL även om det är en månad bort, vilket hmm innebär att det är i princip 2 månader bort för mig, men men jag har mitt Kub i veckan att "se fram emot"...Vi fick för övrigt order om att själva boka in RUL när vi går därifrån till veckan, så jag utgår ifrån att vi då kan få en tid som passar bägge direkt Drömmer

Önskar alla en riktigt trevlig helg!

Hälsningar från en Miss Star som fick semla på fredagsfikat i eftermiddag och därmed nu kör en återupprepning av gårdagens spärrballongsmage...Obestämd
  • Stella Kardunn

Grattis Juristen!! Solig Nu håller jag med Vitsippa, nu får ni följas hela vägen till oktober!! för vecka 4 var som sagt turveckan!

Tarda va skönt att höra att veckan vände på slutet, vi saknade dig massor i torsdags, men förstår såklart att du inte ville komma om allt var "fel" den dagen. Ska bli så spännande att höra vad ni kommit fram till i namnfrågan sen och att äntligen få se Uno på riktigt Glad

Liffan, han är inte så dum ändå din sambo Flört det var nog bara en tillfällig svacka som sagt.

Hoppas alla får en jättebra vecka! Jag har bestämt att min ska bli perfekt, med start imorgon Tyst

Till sist, återigen tusen tack för allt smicker jag fått från alla Kyss

• Stella Kardunn
    Lycklig vill ha mer skrev 2011-02-07 08:56:41 följande:
    Grattis Juristen & Vitsippa.

Tarda: Inget tjyvtestande här inte. Kör ostimulerat FET den här gången och mensen bör dyka upp sent ikväll/natt någongång. Känner ingenting speciellt så jag tror att det blir ett minus den här gången också tyvärr men är verkligen glad över att ni alla har plussat. Så jag drar kanske vidare i någon annan tråd. Känns inte som jag riktigt passar in här längre..man blir så frustrerad, varför skulle det inte funka för oss. 4 återföranden och 4 fina embryon. Aldrig har vi fått tillbaka ett "sämre" embryo ens utan allt ser tipp-topp ut.

Ha en härlig vecka alla gravida tjejer!
    Ge inte upp ännu tjejen, jag kände inget före test och har i princip inte känt något efter det heller, var helt övertygad om att inte få se något på VUL i vecka 8, men där var den 11,6 mm med ett hjärta som slog och slog.
  • Stella Kardunn

Glad glad glad Solig allt har gått bra idag! Fin fina resultat på KUB testet och en underbar liten krabat på UL som både rörde sig runt runt, visade rumpan och somnade mitt i mätningarna, så jag fick hosta och studsa runt lite för att väcka den Hjärta nu ska jag vara miss positiv from nu Drömmer

Liffan härligt att höra att du är på bra humör också Skrattande mer än en tredjedel avklarad!

LVHM jag håller tummar och tår för att du faktiskt är gravid men bara mer eller mindre symptomfri som jag var!

• Stella Kardunn

Åh Tarda vilka underbara nyheter!! Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Skål

Jag missade allt detta på FB igår tydligen, men nu är jag med i matchen igen Flört

Ego: Tack alla för gratulationer till fint KUB resultat, en sten har lyfts från mitt bröst och jag har som sagt bestämt mig för att bli miss positiv from nu Drömmer

Liffan jag förstår dig, att behöva vänta och vänta på att få se den är hemskt, men jag beundrar att du trots allt verkar vara så lugn och tillfreds med allt. Jag känner mig mest som ett nervvrak...men det ska jag ju sluta med nu Tungan ute

Jag hoppas alla har en bra vecka och skickar en extra tanke till LVHM!

• Stella Kardunn
    Liffan skrev 2011-02-09 10:39:57 följande:
    Miss star: har ni berättat för någon nu då? Kram
    Jag ringde mamma igår, men hon är den enda hittills Flört ska ringa syrran och brorsan också är det tänkt, men när spänningen väl släppt och jag fått middag igår, sov jag som en stock i soffan.

Sambon funderar som bäst på när, var och hur han ska ta det med sin mor tror jag, han har ju fördelen av att kunna välja om han vill berätta öga mot öga eller i telefon.

Såvida inte ryktet sprids, får övriga nog vänta tills vi varit på RUL om det inte börjat synas innan. Men chefen får jag väl för hövlighets skull ta innan dess, så de får maximalt med tid på sig.
Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?