Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
Tack för igår tjejer! Superduper trevligt som vanligt och tack för smickret Macpau
Men inga nyheter om Tarda...känns som en nagelbitare det här...
Tack för igår tjejer! Superduper trevligt som vanligt och tack för smickret Macpau
Men inga nyheter om Tarda...känns som en nagelbitare det här...
ah hej hej Liffan, samtidigt där tack till dig med! Jag tror säkert han kommer till insikt ikväll
Åh Tarda va skönt att du hör av dig! Vi hade värsta spekulationerna igår när vi inte fick tag på dig heller. Det var Liffan som skickade sms till dig från restaurangen, fick du det?
Vi hade en mysig träff som vanligt som var unik på flera sätt faktiskt (ettårsjubileum i tråden, första gången alla som träffades var på "rätt sida", första trådbebisen osv) så det var tråkigt att du inte kunde vara med, men det kommer fler gånger. Vi planerade förövrigt in att nästa gång få spana in Uno IRL
Grattis Juristen!! Nu håller jag med Vitsippa, nu får ni följas hela vägen till oktober!! för vecka 4 var som sagt turveckan!
Tarda va skönt att höra att veckan vände på slutet, vi saknade dig massor i torsdags, men förstår såklart att du inte ville komma om allt var "fel" den dagen. Ska bli så spännande att höra vad ni kommit fram till i namnfrågan sen och att äntligen få se Uno på riktigt
Liffan, han är inte så dum ändå din sambo det var nog bara en tillfällig svacka som sagt.
Hoppas alla får en jättebra vecka! Jag har bestämt att min ska bli perfekt, med start imorgon
Till sist, återigen tusen tack för allt smicker jag fått från alla
Glad glad glad allt har gått bra idag! Fin fina resultat på KUB testet och en underbar liten krabat på UL som både rörde sig runt runt, visade rumpan och somnade mitt i mätningarna, så jag fick hosta och studsa runt lite för att väcka den nu ska jag vara miss positiv from nu
Liffan härligt att höra att du är på bra humör också mer än en tredjedel avklarad!
LVHM jag håller tummar och tår för att du faktiskt är gravid men bara mer eller mindre symptomfri som jag var!
Åh Tarda vilka underbara nyheter!! Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis
Jag missade allt detta på FB igår tydligen, men nu är jag med i matchen igen
Ego: Tack alla för gratulationer till fint KUB resultat, en sten har lyfts från mitt bröst och jag har som sagt bestämt mig för att bli miss positiv from nu
Liffan jag förstår dig, att behöva vänta och vänta på att få se den är hemskt, men jag beundrar att du trots allt verkar vara så lugn och tillfreds med allt. Jag känner mig mest som ett nervvrak...men det ska jag ju sluta med nu
Jag hoppas alla har en bra vecka och skickar en extra tanke till LVHM!