Va snäll du är Vitsippa! men nu har jag utlovat att jag ska stå för kakan, så jag håller mitt ord och gör ett försök ikväll, men blir den hemsk får vi ta upp din kaka istället
Jag har lagt fram bärselen vid bilstolen så den kommer med i morgon så kan du prova min, så slipper Liffan släpa extra på bussen.
Ja usch vilket väder det är idag, hörde redan i natt hur det börjat blåsa upp och sen kom som sagt regnet, så här blev det städdag, vilket var välbehövligt, men ack så tråkigt. Hade dock tänkt muta mig själv med en tripp till stan på eftermiddagen, måste köpa julgardiner till köket och det är en massa utförsäljningar på gång, men nu vill jag inte ge mig ut i det här vädret
Va kul att du verkade hamna i en bra grupp Liffan, känner igen det där med kinkiga bebisar, det var likadant hos oss, med lilla R som började...och nej det är inte William, men det förstod du så klart när du läste vilket "yrke" han har. Jag får skvallra vidare i morgon helt enkelt
Juristen, är det säkert att utgå ifrån att vi kör glöggen den 18:e? Tänkte boka upp lite grejer i helgen nämligen, men vill inte riskera att boka dubbelt.