Ojojoj, här händer det grejjer! Husköp, fler sjuklingar (kram till Mandra, och till Pyttis som inte får lyfta!), springcykel (Alfred har en och älskar den, första gångerna fick vi hålla i för han tyckte det var läskigt, nu går det undan!), sömn och icke-sömn, och ja, en massa mer som jag hunnit läsa ikapp men inte riktigt hinner kommentera mer just nu.
Vi kom hem sent igårkväll, flyget gick en halvtimme efter barnens egentliga läggtid, men jag är impad över hur mina goungar ändå fixade det. Alfred och jag hade sovit lite middag tillsammans, så även om han var trött fixade han det. Elvira fattade inte riktigt vad som var vitsen med att sitta fast i knät på mig, och blev lite sur emellanåt, men i det stora hela gick det bra. Så slockande de på stört kl 22 när vi var i lägenheten igen. För första gången i Alfreds snart 4 åriga liv fick jag också höra honom säga "Mamma, jag vill inte gå upp än"
Så han låg och drog sig lite i sängen
Nu är han på dagis, får dock en kortare dag eftersom han ju är lite sliten, så går vi och fikar och myser efter.
I Sverige har jag hunnit rida lite, sett syrrans nya häst som är stor som ett hus (170 i mankhöjd) och stark som en oxe, dessutom brunstig, träffat vänner, träffat jobbet, haft febertoppiga barn (måste jag kolla upp nu), shoppat kläder till hela familjen (tröjor till mig uteblev, det här modet är visst inte helt i min smak) och spelat en massa kortspel med familjen. Nu är vi dock tillbaka, och nu ska jag försöka få ordning på alla prylar medan E sover. Tjenixen!