Assar: Oj vilka dubbla känslor och tankar... Å ena sidan bra att bm gick vidare med något hon var osäker på, men å andra sidan verkade ju hjärtläkaren inte så upphetsad... Var det vid KUB det upptäcktes eller ska ni göra det senare? Skönt med en läkare ni kände till innan, man känner sig ju lugnare då tycker jag iaf. Förstår att det inte varit någon enkel tid, många tankar och känslor. Såklart barnet är välkommet men jag förstår tankarna om hur de påverkar G och I...
Samma tankar till Ela, det är ju verkligen så att storasyskonen påverkas och man vill ju att barnen ska få allt det bästa de någonsin kan få. Men vad säger att det är bara negativt för syskonen? Jättesvårt det där! Mycket vimsiga tankar såhär på morgonen. H vägrade sova efter 06.30 så för att sätta fart på oss så smällde hon i dörrar tlls N vaknade så jag är på rätt dåligt humör Jag funderade mer på sånt inför N än inför H, för med H hade jag inga såna tankar alls, då var jag bara full av tillförsikt att allt skulle vara bra. Men å andra sidan så var ju Hs graviditet problemfri medan det var massor av strul med N..
Mandra: Ja, kanske det löser sig om du får svar om din egen mage. Det vore ju superbra att slippa experimentera med tjejernas! Fy vad läskigt med narkolepsi!
Idag ska vi kolla om vi hittar nån is att åka skridskor på!