Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Vi 4.- Skönt att du har lite tid kvar efteråt, tänk vilken njutning den perioden kan bli!

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink
    Skål  Skål  Skål  Skål  Skål  Skål  Skål   Grattis till tentan Mandra!!!!!     Skål  Skål  Skål  Skål  Skål  Skål  Skål
    H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Är så fascinerad att det är så många som disputerat i de här trådarna, privat IRL känner jag ju ingen

Låter ju toppen med 7 juni Vi 4!

malin: Jag tror du nämnde det i samband med attt ni skulle få flera besök i rad. Låter helt underbart!

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Fy för ryggont Pyttis, ta väl hand om dig!

Trist med träningen malin, fick du inte träna esten av kroppen?

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Pyttis: Skönt att det inte verkar vara allvarligt med magen, hoppas du kan få snabb hjälp med ryggen på måndag om det inte lugnar sig innan!

lia: Kul att se dig, sist jag kommer ihåg var ju säkkontrollen inna du skulle börja på försvarsmakten, kul att du trivs och ännu roligare med fast jobb!

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

gbg: Kramar, hoppas du snart mår bättre efter operationen! Man kan göra som Tjet och bara klicka in ett tomt inlägg så vet vi att du är här Kramar till dig, katter är ju verkligen personliga, min är åtta i år och jag vet inte riktigt hur det ska bli utan honom. Han är så himla snäll och go mot barnen också!

Pyttis: Skönt att det rör på sig i magen iaf.

lia: Skönt att hon respekterar bilarna, men jobbigt för henne att vara så orolig. H fick en tankeställare när vi blev påkörda i somras, helt plötsligt blev det intressantare att se sig för och hålla handen nrä man går bland bilar.

assar: Hur mår du idag?

Idag har h varit med maken i ishallen. Ho fick ett mål att hålla i och då var det lite lättare att åka. När hon berättade för mig så sa hon att "Jag höll i målet och pappa puttade så åkte vi jättefort!"

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Assar: Serendipity har startat en tråd om vinterkräksjuka, läs där, har för mig att det bl a står om att syptomen gärna kommer tillbaka efter två dygn

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Vi 4: Vad glad jag blir för din skull! Tänk vilken underbar sommar du och Edvin kan ha efter det är klart!

malinkat: Underbart att få sova ut ordentligt! Vi fick faktiskt sova till 09 idag, men då somnade H vid 23 för vi var på kalas N åt ju några gånger, men det räknas ju inte , iaf inte än... Han får väl bli lite äldre innan han sover hela natten...

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Assar. Skänt med hunger efter en magsjukepärs!

Vi 4: Javisst är han "snäll", vår lille N. Oftast sover han ju 12 tim med ett par matpauser. Inget skrik eller vara vaken, bara ÄTA! Vilken fart du fått upp, såklart du ska ta en vilodag då och då om du kör på i den farten!

Pyttis: Bra att ryggen är bättre, skönt med en plan för magen!

Var på vc idag med N, i natt skrek han ett par timmar utan att lugna sig Han var lite röd i ena örat men inte så mycket. Jag har inte soit så mycket i natt och av de fem tim H var på fsk så var jag 1 tim och 35 min på vc, helt galet! Hann ju bara sova 1, tim på dagen, N är snuvig så han har sovit dåligt två nätter (=ätit jätteofta => mamman måste vakna till jätteofta ). Hoppas det vänder snart! Läkaren sa att vi var välkomna tillbaka om ett par dagar om N fått sin fars gener så att det blir öroninflammation (maken fick det senast förra veckan, får det varje år).

Pratade förresten med några mammor på rytmiken. De vågade inte böjra med mat förrän de fått info på bvc om vad man ska ge mm. Men hallå, har de inga 30+vänner som vet sånt och ALLT annat

H juni 07, N november 10
Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*